gtrr33 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har kjøpt meg en Nissan Skyline gtr r33 1996mod 41800km:) litt dårlige bilde.. håper på å få bilen til mars:) er vist R34GTT sin bil i bakgrunnen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R34GTT Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ser bilen min i bakgrunnen jo:) Skal nok hente bilen din samtidig som min kommer.. Du gleder deg sikkert like mye som jeg gjør;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Grattis. Midnite Purple er jo ikke noe særlig fin farge heller da :partyon: Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 jøss, skyline i "nærmiljøet" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babuska Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg legger ut noen bedre bilder av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtrr33 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Der har vi litt fleire bilder ja:) ja kjem nok på samme tid som din vil eg tru:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Der har vi litt fleire bilder ja:) ja kjem nok på samme tid som din vil eg tru:) Når ankommer bilen Norge a? Skal du også ha den på skilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtrr33 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bilen vil komme til norge i om ca 5 veker! Bilen skal ha skilt til sommeren ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 må nu gratulere dåkker 2`n eller kansje litt på fårhond:) Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R34GTT Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Faen ass... Fikk vite i dag at bilen min fortsatt står i Japan. Bilen er for lav til å fraktes på vanlig vis. Må bestille container... Så, Babuska... Tror du kommer meg i forkjøpet:P As for the shipping for your ER34, we got a problem. We have tried to >>book your car onto the roro vessel. When the car got booked and >>before the shipping line is ready to load the car, they called us and >>told us that it is impossible to ship this car by roro since the front >>bumper is so low from the ground. They could not get it onto the >>loading ramp of the roro vessel. Rather than making any damage to the >>car, they suggest us to only ship it by container. >> >>The shipping line's suggestion to ship by a 20 ft. container to >>Drammen, via Oslo by truck. >> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtrr33 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Det er surt! men har no ikkje bruk for bilen no på vintern.. er nok ikkje lenge igjen til min kommer:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtrr33 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtrr33 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvordan går det med din bil R34GTT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 Fan ! Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ser bilen min i bakgrunnen jo:) Skal nok hente bilen din samtidig som min kommer.. Du gleder deg sikkert like mye som jeg gjør;) Hehe jeg bor på Lørenfallet,så da kansje jeg får se bilen din da jo ;) Hehe du gruser vel bilen min da :( Siter Min bil : Volvo V70 1999 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestol9 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Fornøyd med r33? Åssen motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg