asona_er_best Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hmm. være med å satse alt jeg å;) flotters:D.. blir en morsom sesong dette her.. regner med du skal kjøre på hamar i år?.. tenkte jeg sku ta meg en tur å kjøre der. og muligens kraby en liten tur:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skal prøve på det;) håper bilen tåler en sesong til. har itte hatt noe problemer med den enda;) Selv om den har gått to eller tre sesonger:) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skal prøve på det;) håper bilen tåler en sesong til. har itte hatt noe problemer med den enda;) Selv om den har gått to eller tre sesonger:) jamen det er flott:D.. kanskje vi tilogmed skal kjøre i samma heat:D... ja får håpe det for din del da:D... blir rått:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Høgda Rasarlag kommer nå hvertfall til å satse hardt med 2-3 biler for å nå høyt i landsfinalen!! Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Høgda Rasarlag kommer nå hvertfall til å satse hardt med 2-3 biler for å nå høyt i landsfinalen!! skal vel ikke se bort i fra at det kommer noen høgda biler til landsfinalen trur jeg.. men et navn jeg altid har hatt litt trua på i bilcross junior: TORE TOLLERSRUD kan vedde masse rart på at han kan nå høyder i år:D.. uten tvil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Skal ha minst 2 Høgda biler i a-finalen!! Det er målet....:P Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Skal ha minst 2 Høgda biler i a-finalen!! Det er målet....:P klovner i kamp hadde 2 i år bare:D..og vi er 19 førere i teamet..hehe.. hvor mange er det i teamet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 skal vel ikke se bort i fra at det kommer noen høgda biler til landsfinalen trur jeg.. men et navn jeg altid har hatt litt trua på i bilcross junior: TORE TOLLERSRUD kan vedde masse rart på at han kan nå høyder i år:D.. uten tvil!! Tore kommer nokk i landsfinalen ja;) Han er rå til og kjøre. Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 jamen det er flott:D.. kanskje vi tilogmed skal kjøre i samma heat:D... ja får håpe det for din del da:D... blir rått:D Kommer vell til å ryke noe i år vill jeg tru. har itte skrudd noe som helt utenom å skifte plugger. aldri hatt problemer i motoren. så må vell snart komme vill jeg tru;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 tore er jo nå siste års junior, har altid biler som flytter bra på seg. og han kjører sjukt bra.. så det er vel nesten ikke noe sånn ''kanskje han kvaler'' for jeg har full tru på at han kvaler.... okeii.. men bare å bytte plugger er eneste jeg også har gjort.. men jeg har volvo, tåler jo litt mer enn 2,2'n egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Skal da prøve å kvale je å da når jeg først stiller til start. Men kommer jeg til Landsfinalen så trur je at je itte har sjangs mæ volvon. For det ser ut som om det kommer en del grom biler dit. Tipper at paulsen fra høgda rasarlag kommer til å stille mæ en grom bil så han blir nok å regne med undre finalen, bare han slutter med å ri på autovernet. hehe Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har fått høre av lista over kvalløp kommer i løpet av måneden, men er vist ikke så mange som har svart så er ny søknadsfrist. Da blir det nok litt lengre før lista kommer ut. :race Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 klovner i kamp hadde 2 i år bare:D..og vi er 19 førere i teamet..hehe.. hvor mange er det i teamet ditt? Er vel en 7-8 stk neste år tenker jeg! Alle juniorer! + en i RCN... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 okeii. var ikke gæli det:D.. morro når man er en del folk i et team:D... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Vi er i stor vekst egentlig! hehe... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg