asona_er_best Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 noen favoritter ja.. har trua på Bjørn Ola Grøterud(modum&sigdal), Tore Tollersrud(elverum), Bjørn-Erik Davidsen(tønsberg), Stian Borgersen(kna eiker),også holder jeg jo seff med team laban;) hvem ascona kommer du i håvard?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 kommer en jente dit som også klarer å ratte fra mange av gutta og det er Tine Dalen(nmk Hønefoss) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 noen favoritter ja.. har trua på Bjørn Ola Grøterud(modum&sigdal), Tore Tollersrud(elverum), Bjørn-Erik Davidsen(tønsberg), Stian Borgersen(kna eiker),også holder jeg jo seff med team laban;) hvem ascona kommer du i håvard?. viss jeg ikke husker helt feil, så har jeg omtalt tore før i denne tråden. har uansett troa på han. spektatuklær kjørestil hvertfall ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 viss jeg ikke husker helt feil, så har jeg omtalt tore før i denne tråden. har uansett troa på han. spektatuklær kjørestil hvertfall ! :D ingen tvil.. tore tollersrud kommer nok ikke til å være blandt de som sliter første året i senior heller.. er virkelig rutinert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 nå er det snart kvalløp på konsmo. 30juni braker det løs, noen andre en meg her inne som skal kjøre? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 da er det jo frontmester møte! bedre å dra dit^^ hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Fronten er tingen, spess når jeg er dobbel kvala allerede:P hehe Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 frontmestermøtet er vel årets høydepunkt for de fleste vel..hehe. men syns nå gol-dagene er stort også.. synd det kræsjer med landsfinalen for JR, men passer jo meg da, som ikke er kvalifisert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 ja da var jeg kvalifisert til landsfinalen, skal ikke se bort fra at eg kjem me gromegan ;P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg skal sitte i campingstolen med en øl i ene handa, og en skiftenøkkel i den andre! Der skal vi heie fram Bjørn Ola Grøterud:) Har i tillegg trua på Høgda gutta og Tore Tollersrud! Lyngdal Racing & Drinking Team tilsammens med Høgda Rasarlag skal hvertfall dra ei skikkelig kule på Namsos Camping!:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Jeg skal sitte i campingstolen med en øl i ene handa, og en skiftenøkkel i den andre! Der skal vi heie fram Bjørn Ola Grøterud:) Har i tillegg trua på Høgda gutta og Tore Tollersrud! Lyngdal Racing & Drinking Team tilsammens med Høgda Rasarlag skal hvertfall dra ei skikkelig kule på Namsos Camping!:titties: Den er vi med på...:P PS! Jeg kommer ikke i volvo:D Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Det kunne jeg tenke meg Henrik! :) vi sliter med å få tak i grom redskap til Bjørn Ola! =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Det kunne jeg tenke meg Henrik! :) vi sliter med å få tak i grom redskap til Bjørn Ola! =/ ekke merca god nok a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 ekke merca god nok a?[/quote er litt usikre på det gitt, menmen får gjøre så godt vi kan:) veit hvertfall om 4 biler den ikke har nubbsjangs mot i starten..Men får håpe at Grøterud kjører bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 ekke merca god nok a?[/quote er litt usikre på det gitt, menmen får gjøre så godt vi kan:) veit hvertfall om 4 biler den ikke har nubbsjangs mot i starten..Men får håpe at Grøterud kjører bra :) Hvilke 4 biler er det da Bakke? Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg