asona_er_best Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 kadett'n din f.eks.. virka knall fin den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hehe! det er nok fler enn 4 biler som er mye bedre enn den:P men vi får se:) Kadetten din Henrik, volvoen til Weggersen, den svarte golfen som var på fronten gikk til junior som skulle ha den på jr landsfinalen og saaben til han zoomzoom her på forumet:) Det er bare eks på biler som er bedre enn den 190en! Hadde ønska oss noe bedre vogn, men vi får gjøre så godt vi kan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 volvo'n til weggersen burde funke greit trur jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 volvo'n til weggersen burde funke greit trur jeg.. Spørs hvor mye som var igjen av motoren da... Sikkert en råde som har gått ut bare, men kan jo ha bøyd noen ventiler å sprukket toppen litt også.... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ja spørs om ikke det gikk noe mer deler der, men om toppen ikke har gått så er det jo ikke no problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Ikke hvis veiva ikke var knekt... Men har egentlig ikke helt trua på volvo i namdalen!! Tror den blir for stor og tung.. Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 nei det var vel gjort en del med bunnen også på den vel.. men da har han hvertfall en hælvettes rå topp om den er hel... syns jeg har hørt noe om at det er litt boble-bane. så spørs om ikke det kommer noe molde eller konsmo folk med gromme bobler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 I statistikken fra forrige løp som står på sia så er det stort sett volvoer og asconaer som har vinni der oppe! I år blir det en kadett:P Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 I statistikken fra forrige løp som står på sia så er det stort sett volvoer og asconaer som har vinni der oppe! I år blir det en kadett:P hehe ja det skulle ikke forundre meg Henrik!:) Bilen din blir nok helt rå! Med den bilen som vi skal ha med oppover, så skal Lyngdal Racing and Drinking Team heller satse vel så sterkt på å vinne banketten etterpå!:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 artig å vinne banketten da:D.. gleder meg til helgen jeg, gol for meg men jeg skal være på telefon for å få informasjon. holder en knapp på: Paulsen,Østvold,Tollersrud,Weggersen,Grøterud, Martinsen ,Joakim Berget kjørte helt rått på hamar hvertfall, også trur jeg faktisk det er en jente som kommer til å vise gutta hvor landet ligger og det er Tine Dalen. er uheldigvis kun 1 kvalifisert fra Kna Eiker og det er Stian Borgersen. han kvalet med Ascona men om han kommer opp til namdal blir det helt sikkert i en små-frisk boble Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Satser på at det er en gul saab som vinner jeg:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hvem fra aremark er kvalet hans petter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hvem fra aremark er kvalet hans petter? Malin Gjerstad Øystein Finpå og meg da, men er bare Malin og jeg som skal oppover... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 okeii. Finpå sin frontmester-bil kommer opp dit hvertfall. weggersen har satt i sammen bilen og test-kjørt den allerede. har sett bilder av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 okeii. Finpå sin frontmester-bil kommer opp dit hvertfall. weggersen har satt i sammen bilen og test-kjørt den allerede. har sett bilder av det. rektig:P Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg