bilcross_driver Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Fra Gardermoen kommer det tre gnagere da. Knut-André Dahl kommer IKKE med Toyota'n heldigvis! Kommer to Opler og en Golf fra Gardermoen å jeg trur ikke de blir noen sinker dem heller selvom de ikke har satsa så rått! Veit ikke om Tom Houmsmoen har meldt seg på nå? Han fikk ihvertfall klar beskjed av speaker på Hamar om det. Jeg også syns han bør ta turen for den gutten kan ratte Saab! Trur dere også bør se opp for noen outsidere der oppe! Kommer jo en del fra lengre nord og en del fra lengre sør enn sinsenkrysset så. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Kommer nok en del her fra midtnorge også ja. Dere bør nok ikke glemme dem helt nei. Joakim Gjønnes f.eks.. noen av dere husker han kansje fra frontmøtet også. Fordelen av å kjørt banen fra før har de også, det må heller ikke glemmes. Håper jeg får tid til å opp å se finalen, blir morro det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finpå'n Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 du daniel?? hvor ligger de bildene av gamle femåførrn min?? åssen bånn har han satt i den nå?? Siter Nmk Aremark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 du daniel?? hvor ligger de bildene av gamle femåførrn min?? åssen bånn har han satt i den nå?? aner ikke åssen bånn han har brukt.. så bildene på http://www.bilcrossbilder.piczo.com eller no.. kay rune øverby som har tatt bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Da er jeg på plass i namdal`n... Sitter på pc`n på hotellet:P Blir morro å teste banen i morra:) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vulva Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Weggersen tok seiern og det ble en god dose SUS OG DUS. Gratulerer Tollefsen med dagens "velodromsving" etter langflata i A-finalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 hvordan gikk det med tore tollersrud, joakim berget og erik horndalen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 tore kom på andre... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 pop quiz : ble det brukt svartflagg en eneste gang i løpet av lørdag ? jeg så _ingen_ .. og det burde vel vært et par der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Kai Morten Martinsen fikk svart i 2.omgangen... Og Østvold fikk hvertfall teknisk svart i b-finalen.. Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 kom noen rykter oppe på gol om at weggersen brukte standard 230 bunn og den toppen fra finpå bilen bare... det viste seg til å være nok det da grattis med 3.plassen Henrik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 kom noen rykter oppe på gol om at weggersen brukte standard 230 bunn og den toppen fra finpå bilen bare... det viste seg til å være nok det da grattis med 3.plassen Henrik. også 2 doble 45 da:) Han hadde hvertfall tatt ut veiva som satt på finpå bilen. Men den gikk bra alikevel, helvetes synd for Bjørn Ola å bli sittandes fast ved autoværnet pga at det ikke var asfalt helt ut til autoværnet:P Lå ann til en fin 2 plass, men sånn er det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 tore kom på andre... bra ! han kjørte helt sikkert publikumsvennlig som han pleier tenker jeg :) noen som vet om noen resultat liste ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 bra !han kjørte helt sikkert publikumsvennlig som han pleier tenker jeg :) noen som vet om noen resultat liste ? det skal være faen så sikkert at han kjører så publikumet koser seg.. jeg prøver hvertfall å få med meg mest mulig av hans kjøring.. på frontmestermøtet fulgte jeg faktisk med selv om jeg var i heat med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 også 2 doble 45 da:) Han hadde hvertfall tatt ut veiva som satt på finpå bilen. Men den gikk bra alikevel, helvetes synd for Bjørn Ola å bli sittandes fast ved autoværnet pga at det ikke var asfalt helt ut til autoværnet:P Lå ann til en fin 2 plass, men sånn er det! Bjørn Ola kjører ikke junior neste år vel? weggersen, er han 2.års junior?? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg