Michael_ Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 det skal være faen så sikkert at han kjører så publikumet koser seg.. jeg prøver hvertfall å få med meg mest mulig av hans kjøring.. på frontmestermøtet fulgte jeg faktisk med selv om jeg var i heat med han. tøft :D kjenner jeg han riktig, så stilte han helt sikkert ikke opp med den råeste bilen eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vulva Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Resultat ligger her : http://www.landsfinale.tk/ Siden var nede akkurat nå men jeg så på resultatene her tidligere idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 tøft :D kjenner jeg han riktig, så stilte han helt sikkert ikke opp med den råeste bilen eller ? nei jeg trur faktisk det er mere sjåfør enn det er bil. men jeg har hørt han har biler med 4link og det er noe man tjener littegranne på, uten at det koster deg stort. og bilen blir bedre å kjøre fort med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 nei jeg trur faktisk det er mere sjåfør enn det er bil. men jeg har hørt han har biler med 4link og det er noe man tjener littegranne på, uten at det koster deg stort. og bilen blir bedre å kjøre fort med han er god til å kjøre ikke tvil om det, men han hadde nok ikke vinni hvis ikke bilen var grom... var nok blandt de grommeste bilene der oppe... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 han er god til å kjøre ikke tvil om det, men han hadde nok ikke vinni hvis ikke bilen var grom... var nok blandt de grommeste bilene der oppe... jøss, mista han den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 jøss, mista han den ? er ikke sikker... var opptatt med å skifte dekk på min egen bil... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 nei.. trokke tollersrud mista bilen.. den bilen så ut til å gå fært men han sleit litt i starten syntes jeg det så ut som.. men den bakstillinga til wegersen kan aldri i verden være orginal for joggu å den satt seg si starten. trokke det var en bulk i den bilen etter løpet Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 nei.. trokke tollersrud mista bilen.. den bilen så ut til å gå fært men han sleit litt i starten syntes jeg det så ut som.. men den bakstillinga til wegersen kan aldri i verden være orginal for joggu å den satt seg si starten. trokke det var en bulk i den bilen etter løpet tollersrud solgte den for 13k til en fyr trur jeg.... men er bare noe jeg har hørt da... så jo at bilen til wegersen var om ikke den beste så hvertfall en av de bedre eller mest påkosta bila der... men han kunne jo håntere den oxo da... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hallais. er det noen her som kan kjapt gi meg en pekepinn innafor bilcross.. Dama har fått veldig interessen for dette og jeg vil meget gjerne hjepe hu med å komme i gang med dette! Ca pris på kurs? Lang tid tar kurset? Når det gjelder bil. vil jeg gjerne at hu skal begynne med en ny bil hu selv har bygd. Men så får jeg høre tåpelige rykter som at VINNER BILEN i hvert løp MÅ selges om det finnes interesse.. Stemmer dette? såfall må jeg bare si at det må vøre noe av det tåpeligste jeg har hørt noen gang, for da er det liten vits å delta for å vinne om du blir tvunget til salg. Hvordan er det ellers gjennom en hel sesong? ca kostnader? hvor mange løp er det årlig? etc. Fill me inn:) takk Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 koster du på bilen din mer enn 8000 og en eller annen får lyst på den bilen legger dem bud, også blir budene trekt.. du kan ha egne bud så da kan ditt egne bud bli trekt opp, da beholder du bilen.. 300kr pr bud. pluss 10-20 kroner for bud-konvolutt har dama di lappen trenger du ikke no kurs for å kjøre, er man under 18 må man ha kurs.. du må ha medlemskap i NMK,KNA eller NAF. lisenser og alt det styret der finner du info om på http://www.bilsport.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ok, thanx, men det jeg som sagt ikke skjønte var dette med budrunden. er det kun vinner bilen? siste plass bilen, eller hvilken som helst bil noen kan gi bud på? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 en kan gi bud på alle biler som har gått igjennom teknisk kontroll og har stillt til start.. det er faktisk genialt om du ser en som har kvass motor, legg bud og om du får den kan du smekke den i vinter-bil eller rallycrossbil og herje skikkelig.. men grunden til at dem har denne bud-reglen er for å holde kostnadene nede. men det er jo non som drit i det for dem har spenn så i landsfinalen gikk det jo biler til hvertfall 60.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hehe..kompis ga bud på en hundbuss..(245) med grom motor... ble sure miner der ja..hehe Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg