Corfic Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hvilke av disse lyktene vil passe best på en rød Golf III Har tenkt litt på de rød og hvite men er ikke helt sikker..... noen som har noe meninger eller bilder av biler med noen av disse lyktene på?? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 fikk ikke begge lyktene i samma post jeg men her er værtfal de andre Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hvis jeg skulle velge mellom de to, hadde det blitt de øverste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Ja, de hvite er IKKE fine.. Jeg lover deg.. Har tenkt på de hvite/rød selv. men trur de blir litt for knæsje for en violett golf Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 .. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hva med "lexus-look" lyktene da? De er jo fete!! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Er veldig pent på denne sheriff, men vet ikke hvordan det vil bli på en rød Har ikke så sansen får lexus lyktene Oleee Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Kanskje ikke riktig rød farge men..... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Gå for de hvite og røde lyktene. Klassisk og kan ikke slå feil. Lexuslykter er for Lexus og hvite er bare stygt. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Golfy klarer du og få til denne rød fargen??? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Nei...Klarte bare bare og gjøre den mørkere... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 ja men ble ikke så ille det.... tror det kan bli ganske kult jeg... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by Corfic ja men ble ikke så ille det.... tror det kan bli ganske kult jeg... Detta kan bli veldig bra Corfic! Lykke til, og husk og post et bilde med et resultat du har kommet frem til! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 ser forsåvidt pent ut med begge, bare faen ikke sett på no lexus lykt helvete..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg