CB*Celebration Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Lexus lykter hadde du ikke tatt i mot om dem hadde blitt kasta etter deg en gang Corfic...!!:) Syns "krystall" rød og hvite lykter er drit fete. :cool: Hvor er det du får kjøpt dem du har bilde av nå? De hadde dem på Autospar en liten periode, men begynte å selge noen rød/sølv lykter isteden nesten med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Jeg er enig med alle andre her inne tydeligvis... De øverste var fetest. Tror det kan bli lekkert på en rød 3'er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 De selger dem på Stockholmcarstyling Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 koster 1799 på http://www.mds.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Vet du hvem av butikkene dems nær svinesund som har lykter? Alltid best og hente tinga selv, men er litt langt til stockholm Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Husker jeg var å så på anlegg i den butikken på Norby (rett etter Svinesund) en gang, men husker ikke helt om de hadde styling der oxo... var en liten butikk på i det Nordbysenteret. du kan jo ringe og høre om de har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 va med disse da? koster rundt 2 lapper? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special va med disse da? koster rundt 2 lapper? Det var driiitfeeeete da!!! :cool: Hvor får man kjøpt dem fra'a? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Unskyld meg men er ikke det bmw lykter?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Dette er BMW E36-lykter! Tilsvarende finnes til Golf IV, men jeg har ennå ikke sett det til Golf III Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 slenge meg inn å si at det er BMW E36 lykter jeg å da ;P finnes både til Coupe og sedan.. og som sagt over til golf IV. bare slik at vi virkelig har fått det klart ;P edit: også jah.. heh.. det jeg egentlig sku si.. crystal baklamper er kjempefett.. enda fetere om du mekker bakluka di slik at den dekker blinklysa... og bruker ryggelysa som blinklys :) Kid-a har vel muligens noen bilder av noe slikt.. så et par bilder fra wörthersee hvor en 3'r hadde slikt :) lurer på om det var Kid-a som hadde tatt de bilda kanskje Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Stemmer! men det bildet har jeg ikke scannet, og scanneren er på reparasjon. Så se i Bilsport-reportasjen! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Jeg har bladet jeg.. men vet ikke om corfic har det ;P hehe.. husker du hvilket nummer det var i? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Jeg har bladet jeg.. men vet ikke om corfic har det ;P hehe.. husker du hvilket nummer det var i? Det er vel ingen tuningsjapper som importerer disse lyktene, som dere veit om? Og Heilos eller Kid-A...legg ut et par bilder, hvis dere finner da! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Bilde stemmer at de kan være til BMW, men jeg bare tok et bilde for eksempel.... og ja de har til golf4 men de kommer til golf 3 om en 3 ukers tid til NORGE!!!!!!!! og vil koste rundt 2 lapper...... noen som vil ha? ;) Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg