Corfic Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hvilken butikk kommer til og selge dem eller er det kun gjenom deg?? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Bilde stemmer at de kan være til BMW, men jeg bare tok et bilde for eksempel.... og ja de har til golf4 men de kommer til golf 3 om en 3 ukers tid til NORGE!!!!!!!! og vil koste rundt 2 lapper...... noen som vil ha? ;) Er det bestemte sjapper som får dem inn eller? Send meg en PM eller lag en tråd om det da Golf 3 GTD Special!:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Så vidt jeg vet, skal ihvertfall AST Performance i Bergen ta disse lyktene inn!, men kan godt hende andre også! Var hjemme i bergen her sist helg i fra ålesund, og tok turen opp der til anders, sjefen! han viste meg de lyktene, og jeg måtte bare ha de, så jeg kan sende et bilde når jeg har fått de på bilen, han regnet med å få de inn t landet rundt en 3 ukers tid.... og rundt 2 lapper for de. noen flere som vil ha? kan høre på pris visst det er mangen som er intrisert.... kanskje vi kan presse han litt til..... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Virker fete disse..... er interesert jeg Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 godt det er noen som liker de... syntes de var liksom noe mere en lexus lys som er blitt mer og mer vanlig rundt om... vi får se om det er flere som er intrisert.... menne du vil ha visst vi presser prisene? corfic? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 2000 er greit, men vis vi får pressan litt ned er jo det flott Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Baddabing.. Jeg vil også ha til golf 3! Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special godt det er noen som liker de... syntes de var liksom noe mere en lexus lys som er blitt mer og mer vanlig rundt om... vi får se om det er flere som er intrisert.... menne du vil ha visst vi presser prisene? corfic? Ja ja, jeg vil også ha!!! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Husk nå att jeg var nr2 som sa jeg ville ha disse! thumpsup Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 har noen noe bilde av noe 3 eller 4 med disse lyktene..... kan godt være bmw også..... lyst til og se hvordan dem ser ut på bil.... Post bilder her.. Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hvilken side hentet du baklyktene fra?? :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hemmelig kilde. Har egentlig ikke lov å gå ut med mer informasjon en det jeg allerede har sagt her. batman Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by sheriff Hemmelig kilde. Har egentlig ikke lov å gå ut med mer informasjon en det jeg allerede har sagt her. batman Jaja, uanssett så er de lyktene driiitfeete.. hapyhappy Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hviken produsent er det som lager lyktene?? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg