Corfic Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by sheriff urk... puke sorry ass, men de likte jeg ikke.. skulle ikke du ha disse? De som er fine, så hadde du heller ikke fått den hvite kanten rundt lyktene Det er de lyktene..... har ikke funnet noen uten krom kant.... du får legge ut bilder av den perfekte bilen din da..... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Jeg syns det var fine lykter jeg...Så litt ekslusivt ut..Lakker alle svarte lister så er den som ny.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 jau lakker alle svarte listene rundt bilen da blir det fett! Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Corfic Det er de lyktene..... har ikke funnet noen uten krom kant.... du får legge ut bilder av den perfekte bilen din da..... Dem var fin fin på bilen, men er noe med den krom kanten, men for all del mye bedre enn orginale.. har du noe mere krom på bilen??? kunne jo kanskje vert en begynnelse, visst du skal ha mere krom detaljer.... Og sheriff, få se et skikkelig bilde av bilen din nå da, og ikke noe lureri??? ka du er redd for??? mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Nei nei corfiv det er ikke dem... Disse mener jeg: Du har disse: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 har krom antenne også skal jeg fikse meg nytt vw logo som er krom... mitt har blitt så matt.... tror det blir bedre da Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by sheriff Nei nei corfiv det er ikke dem... Disse mener jeg: Du har disse: har ikke funnet noen butikk som selger dem Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 autospar og norsk bildelsenter. Men ville satsa på nbs, autospar er bare tull i mine øyne Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 autospar har ikke... nbs er jo svin dyre Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Stemmer att autospar ikke har, de har de du har nu.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg