Frogg_Frost Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hei. jeg har lagd en animasjon. men jeg får ikke lagret den som vanlig bilde. noen som vet hva sjeg må gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 lagre den som .gif ;-) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 lagre den som .gif ;-) ååå sier du det... takk for hjelpen...:hvaskjera jeg hvet jo det da... det som er problemet er at jeg ikke hvet hvordan jeg skal gjøre det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hYped Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 når du skal lagre animasjonen så velger du lagre som, så velger du som vanlig hva filen skal hete f.eks. hoppe også i text boksen under den du skrev "hoppe" i så står det forskjellige fil formater.. endre det til at det står gif der. håper det hjalp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 når du skal lagre animasjonen så velger du lagre som, så velger du som vanlig hva filen skal hete f.eks. hoppe også i text boksen under den du skrev "hoppe" i så står det forskjellige fil formater.. endre det til at det står gif der. håper det hjalp :) det var det jeg trodde og. men når jeg gjør det kommer bare .psd fil som jeg kal lagre den som... jeg skjønner ikke en dritt av den der jeg nå... jeg har da fått lagret den som .gif eller .jpeg før... det er en stund siden men nå får jeg det ikke til lenger... dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvilket program bruker du? Imageready: Save optimized as. ;) Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 ååå sier du det... takk for hjelpen...:hvaskjera jeg hvet jo det da... det som er problemet er at jeg ikke hvet hvordan jeg skal gjøre det... Trur værtfall det ikke hjelper å være frekk i kjeftendukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Der tenkte vi likt Olsen. imstupid Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Trur værtfall det ikke hjelper å være frekk i kjeftendukenukem det var ikke meningen og være frekk... sorry... Hvilket program bruker du? Imageready: Save optimized as. når jeg gjør det og velger .gif blir det bare oppdelt liksom... mange små bilder. som ett puslespill... hehe jeg skjønner ikke no av det jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg