Gå til innhold

A4 stasjonsvogn til 500000,-

Ranger emnet

pettergutt

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alfa 159 sportwagon

Fordi?

Den stasjonsvogna som ble kåret til verdens peneste stasjonsvogn,som også er praktisk,sportslig,går godt,god bakseteplass,pent førermiljø,miljøvenlige men raske diesel-utgaver om du er den personen som vil at Mona Lisa skal ha bart :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa 159 sportwagon

Fordi?

Den stasjonsvogna som ble kåret til verdens peneste stasjonsvogn,som også er praktisk,sportslig,går godt,god bakseteplass,pent førermiljø,miljøvenlige men raske diesel-utgaver om du er den personen som vil at Mona Lisa skal ha bart :D

Fins det i det hele tatt noe annet merke enn alfa for deg?

ON: Det er egentlig et vanskelig valg, det er snakk om mye penger og mange forskjellige biler, så beste vil jo være å svare så kjedelig som å test bilene, så finner man ut hvem man liker best!

Men må si jeg liker nye A4n veldig godt, synd det er så mange av dem..

Men Subaru Legacy STV er en meget pen bil med 4wd og fin motor:)

God plass og kvalitet er det jo også!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du ville frem til?

At en fjøsnisse sitter på loven og sier hvilken bil som er penest? (vi snakker om italienere her vettu)

Ikke noe galt med Alfaen generelt sett, for den 159'en er den fineste de har...

MEN i dette tilfellet hadde jeg valgt avensisen, fordi den er lett å selge til egentlig hvem som helst den dagen du ønsker å finne deg en ny bil, istedet for å finne en bmw entusiast osv....

Samt at bilen får mer ekstrautstyr en flere av de andre du har funnet i denne "prisklassen"

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du måtte velge en stasjonsvogn til ca 500000,- kroner Hvilken ville du valgt?

Jeg tenker her på vanlige stasjonsvogner som f.eks. Passat, Avensis, BMW, Mercedes, Audi osv.

Begrunn svaret

Helt uten tvil Bmw 5 serie E-60! Det beste er å prøvekjøre den, lån den en hel dag så skal du se hvor digg den er å kjøre. Dessuten digger jeg karosseriet og interiøret i den :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toyota avensis 2.2 tdi.

* stor motor 170 hk (noe rundt 170)

* toyota = holdbare biler, er ikke uten grunn at toyota er den mest solgte bilen og at eierne av toyota er mest fornøyde med sin bil.

*enkelt å selge videre

* MYE ekstrautstyr til 500.000kr.

* Utrolig bra komfort, vi eier en avensis stasjonvogn mod 03, kongebil vært overalt med den, sør europa, fjellet, tyske motorveier etc etc, ingen minus jeg kommer som skulle være imot bilen.

Og nei jeg er ikke en av dem: "Siden det er min bil så er den verdens beste..." :tannløs:

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hvem? alfa er vel apsolutt noe av det styggeste som noen sinne er laget.

OT

Du har en BMW E30, du er ekskludert fra all diskusjon av stil. Ikke at E30 er stygg, men det er heller ikke en designhøydare av store proporsjoner.

/OT

Jeg ville vært forsiktig med Italiensk kvalitet. (Kvaliteten kan ha forbedret seg?)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT

Du har en BMW E30, du er ekskludert fra all diskusjon av stil. Ikke at E30 er stygg, men det er heller ikke en designhøydare av store proporsjoner.

/OT

Jeg ville vært forsiktig med Italiensk kvalitet. (Kvaliteten kan ha forbedret seg?)

det er smak sak det da! noen liker e30, noen liker einser, andre liker hachi..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider