pettergutt Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hvis du måtte velge en stasjonsvogn til ca 500000,- kroner Hvilken ville du valgt? Jeg tenker her på vanlige stasjonsvogner som f.eks. Passat, Avensis, BMW, Mercedes, Audi osv. Begrunn svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Alfa 159 sportwagon Fordi? Den stasjonsvogna som ble kåret til verdens peneste stasjonsvogn,som også er praktisk,sportslig,går godt,god bakseteplass,pent førermiljø,miljøvenlige men raske diesel-utgaver om du er den personen som vil at Mona Lisa skal ha bart :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Alfa 159 sportwagon Fordi? Den stasjonsvogna som ble kåret til verdens peneste stasjonsvogn,som også er praktisk,sportslig,går godt,god bakseteplass,pent førermiljø,miljøvenlige men raske diesel-utgaver om du er den personen som vil at Mona Lisa skal ha bart :D Fins det i det hele tatt noe annet merke enn alfa for deg? ON: Det er egentlig et vanskelig valg, det er snakk om mye penger og mange forskjellige biler, så beste vil jo være å svare så kjedelig som å test bilene, så finner man ut hvem man liker best! Men må si jeg liker nye A4n veldig godt, synd det er så mange av dem.. Men Subaru Legacy STV er en meget pen bil med 4wd og fin motor:) God plass og kvalitet er det jo også! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Den stasjonsvogna som ble kåret til verdens peneste stasjonsvogn. Av hvem? alfa er vel apsolutt noe av det styggeste som noen sinne er laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg tror jeg ville valgt BMW, for allt av bmw er rett og slett bare noe av det fineste som et menneske har lagd av plast og metal:) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 har du ingen andre krav, 4wd? Skal du ha NY bil? bakseteplass? diesel ? automat ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Audi A4 2,0 TDI quattro S-Line. Pen bil, go å kjøre. Og masse andre gode grunner. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Av hvem? alfa er vel apsolutt noe av det styggeste som noen sinne er laget. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138845 Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Avensis helt klart... I denne prisklassen får du da litt ekstra stasj i tillegg på bilen :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138845 Og du ville frem til? At en fjøsnisse sitter på loven og sier hvilken bil som er penest? (vi snakker om italienere her vettu) Ikke noe galt med Alfaen generelt sett, for den 159'en er den fineste de har... MEN i dette tilfellet hadde jeg valgt avensisen, fordi den er lett å selge til egentlig hvem som helst den dagen du ønsker å finne deg en ny bil, istedet for å finne en bmw entusiast osv.... Samt at bilen får mer ekstrautstyr en flere av de andre du har funnet i denne "prisklassen" Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvis du måtte velge en stasjonsvogn til ca 500000,- kroner Hvilken ville du valgt? Jeg tenker her på vanlige stasjonsvogner som f.eks. Passat, Avensis, BMW, Mercedes, Audi osv. Begrunn svaret Helt uten tvil Bmw 5 serie E-60! Det beste er å prøvekjøre den, lån den en hel dag så skal du se hvor digg den er å kjøre. Dessuten digger jeg karosseriet og interiøret i den :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 toyota avensis 2.2 tdi. * stor motor 170 hk (noe rundt 170) * toyota = holdbare biler, er ikke uten grunn at toyota er den mest solgte bilen og at eierne av toyota er mest fornøyde med sin bil. *enkelt å selge videre * MYE ekstrautstyr til 500.000kr. * Utrolig bra komfort, vi eier en avensis stasjonvogn mod 03, kongebil vært overalt med den, sør europa, fjellet, tyske motorveier etc etc, ingen minus jeg kommer som skulle være imot bilen. Og nei jeg er ikke en av dem: "Siden det er min bil så er den verdens beste..." :tannløs: Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasgri Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 volvo xc 70 t5 er rååå biler.. der har du 4wd god kjørekomfort og ikkje minst ein kvalitetsikker.. Siter Porler: suzuki Rmx og Honda mt5. bil:Ford Granada 3.0 jubileum 1976 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Av hvem? alfa er vel apsolutt noe av det styggeste som noen sinne er laget. OT Du har en BMW E30, du er ekskludert fra all diskusjon av stil. Ikke at E30 er stygg, men det er heller ikke en designhøydare av store proporsjoner. /OT Jeg ville vært forsiktig med Italiensk kvalitet. (Kvaliteten kan ha forbedret seg?) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 OTDu har en BMW E30, du er ekskludert fra all diskusjon av stil. Ikke at E30 er stygg, men det er heller ikke en designhøydare av store proporsjoner. /OT Jeg ville vært forsiktig med Italiensk kvalitet. (Kvaliteten kan ha forbedret seg?) det er smak sak det da! noen liker e30, noen liker einser, andre liker hachi.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg