acoupe Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hva med en 2006 mod skoda octava rs? Alt tenkelig av tilbehør, og om du har 500.000,- til disposisjon så får du litt til overs til feite felger, senk og litt tuning av motor :) Sjekk denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1192069 Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Stilig bil acoupe... men jeg må nok falle for audi som vanlig... http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8835160&sid=5aZuwg0n6768017&pos=4&tot=962 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 OTDu har en BMW E30, du er ekskludert fra all diskusjon av stil. Ikke at E30 er stygg, men det er heller ikke en designhøydare av store proporsjoner. /OT Jeg ville vært forsiktig med Italiensk kvalitet. (Kvaliteten kan ha forbedret seg?) OT:Akkurat den der skal du får høre igjen. E30 er ihvertfall 5458 ganger penere en samtlige av nyere Alfa. Men, BMW 5-Serie er jo alltid et bra valg. Fantastisk deilige biler. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg er veldig fornøyd med min Volvo V70 2004 model. God å kjøre, god sittekomfort, god plass både til pasasjerer og bagasje. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 det er smak sak det da! noen liker e30, noen liker einser, andre liker hachi.. Jeg liker E30, ganske mye faktisk. Men helt ærlig, ikke i nærheten av f.eks. en Alfa 159. Jiggah: Gjerne. ;) Så lenge jeg ikke feilsiteres, og så lenge sitatet ikke brukes i feil sammenheng. :) Klargjøre: Jeg syns E30 er pene biler. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg liker E30, ganske mye faktisk. Men helt ærlig, ikke i nærheten av f.eks. en Alfa 159. Jiggah: Gjerne. ;) Så lenge jeg ikke feilsiteres, og så lenge sitatet ikke brukes i feil sammenheng. :) Klargjøre: Jeg syns E30 er pene biler. Men uansett hva han kjører, så må han få ha en mening om en bil, uten at noen skal slenge dritt om hans bil... Jeg begynner å bli møkk lei alle som skal klage på hva andre kjører - ikke direkte mot deg nomix! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 volvo xc 70 t5 er rååå biler..der har du 4wd god kjørekomfort og ikkje minst ein kvalitetsikker.. Hadde XC70 gått ann å fått som T5 så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 "En italiensk konkurranse har kåret de peneste bilene for 2007" :roll: e30 er kanskje ingen design høydare som du kalte det. men det har vel fint lite med saken å gjøre. å til deg hansi. selvom tanta di kjører alfa så finnes det faktisk andre biler her i verden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Morsomt sagt. Men poenget mitt er likevel at jeg syns 159 er en betraktelig mer tiltrekkende bil rent ekstriørmessig enn de andre bilene i klassen. Joda, Italienerne får det feil ved noen anledninger, men ofte får de det bra. Veldig bra. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Er litt svak for nye Legacy. Egentlig er Outback'n feil fordi den er høyere :) Men den har fete hjulbuer og kulere panser enn vanlig utgave. Går en Outback i området her med senk om skikkelige 18" felger. Det ser sååå riktig ut. Du får Subaru's kvalitet og 4x4. Sånn ser fort en Legacy GT ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Mange bra meninger her. Må legge til at jeg ikke er ute etter å kjøpe en bil, derfor ingen andre krav til bilen enn at den er stasjonsvogn i den vanligste klassen av biler som nevnt i første post. Jeg er bare ute etter gode argumenter for de forskjellige bilene dere nevner. Bilen skal også være ny, hvis ikke blir det umulig å sammenlikne på prisen. En Volvo XC70 og en Skoda RS blir en morsom sammenlikning. RS'en blir en spinnvill plastikksak mens Volvoen er en familiebil med strikkmotor. Vel og merke til 500000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Mange bra meninger her. Må legge til at jeg ikke er ute etter å kjøpe en bil, derfor ingen andre krav til bilen enn at den er stasjonsvogn i den vanligste klassen av biler som nevnt i første post.Jeg er bare ute etter gode argumenter for de forskjellige bilene dere nevner. Bilen skal også være ny, hvis ikke blir det umulig å sammenlikne på prisen. En Volvo XC70 og en Skoda RS blir en morsom sammenlikning. RS'en blir en spinnvill plastikksak mens Volvoen er en familiebil med strikkmotor. Vel og merke til 500000,- tror jeg vil gå go for rs`n. Har selv en vanlig octavia STV, og de er det masse plass i, som den egner seg like godt som familie bil som en lite racer! Den plastikken som sitter på den rs`en er jo dessuten veldig smakfull, for du ser det er orginalt og veldig pent. Interiøret som du ser på annonsen jeg la ut ser helt deilig ut, gode og dype seter, samt god plass. Og når du legger til alt annet av utstyr som følger med så kunne det vel ikke vært bedre ? :) Ønsker meg en slik en til jul! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Volvo V50 T5 AWD Jeg har aldri kjørt noen "vanlige" biler med så deilig girkasse som Volvo S40/V50 har. T5'en har 220hk/320nm, og med AWD blir det på alle fire hjula. V50'en kan fåes med org styling og masse deilig interiør, sportsratt, deilig dash... Ellers har du A4 avant med 2.0Tfsi med quattro, men for å få en rå Audi, må du punge ut med så evig mye for å få ekstrautstyr som du nesten må ha... Som komplett s-line pakke, stereo, osv. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Min, bare synd den stiger over 500k i Norge.Faktisk over 700k.Men så er den ikke helt A4 heller da! Legacy 3.0R Spec-B Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg er veldig fornøyd med min Volvo V70 2004 model. God å kjøre, god sittekomfort, god plass både til pasasjerer og bagasje. Er de nye V70ene like driftssikre og solide som de gamle Volvoene? De er jo ikke stygge heller, nye S60, S80 og C30 er jo direkte lekre, og V70 er stilren til tusen! Det er så mange biler der ute og går at man burde vel bare prøvekjøre det man kan og velge med hjertet. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg