Gå til innhold

Slark i turbo T2..?

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Hei. Har gått til anskaffelse av en turbo t2 tror jeg den heter. Har stått på en citroën XM turbo diesel. Sjekket akslingen idag, å merket at det var endel slark i denne. 2-3mm opp/ned. Er dette farlig, eller går det an å kjøre med den slik den er?

 

Er det mye stress å bytte lagret forresten? Kostnader?

 

(Var ikke olje i turboen når jeg sjekket)

 

Håper på svar. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp/ned når turboen ligger med akslingen horisontalt? Normalt det... Det er ut/inn du skal mislike. Er det sideslakk i den,er det bare å vente på...stillheten.

 

Overhalingskit ligger vel på 1500 eller noe (ikke sjekket på en stund),men da må du levere den inn etterpå og får den avbalansert... ca 1000-1500 kr til.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår