Diemaco Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Noen som har gode forslag til hvilket luftfilter jeg burde anskaffe? 1997 1,8l Tittet litt på pipercross og kn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Volvo original-deler! Best there is! :hammer Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Har volvo powerfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Det sa du ingenting om i første posten! :D Fra spøk til (h)alvor; Hva slags filter sitter å R-modella doms da? Tror du noe slikt kan brukes? Mye råere det enn et hvilket som helst KN-filter ihvertfall. Skal spørre dama (tha mechanic@Bilia) senere og høre. :) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Har ikke sjekket, men så lenge det er samme dim. så burde det vel gå greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Delodur: ja takk om du poster svar på luftfilter her :D Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Ingen som hadde noen forslag....:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Dama snoka på bilia og fikk noe ala følgende svar; "Volvo har sine egen-produserte luftfilter som er optimale for den typen motor de hører til." Sier jo egentlig sitt da. ;) "Utenom det bør man kontakte Steffanson som leverer tuning-utstyr til Volvo generellt." Snoket litt og kom frem til at de mente S.A.M Steffansons i Sverige. Nå vet ikke hverken jeg (eller dama) hur Volvo sentralt stiller seg til det, men kommer du som kunde og lurer på et "heftigere" filter enn det som sitter i, ja så vil de ta kontakt med Steffansons. Link til Steffansons Kanskje ikke helt svaret som jeg kunne tenke meg ihvertfall, men det var da et svar det og. :) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 95082382 SPORTLUFTFILTER S/V40 K&N (EJ 1.8i&DIES) flott :P eneste den ikke passer til er jo den bilen jeg har da... Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 95082382 SPORTLUFTFILTER S/V40 K&N (EJ 1.8i&DIES) flott :P eneste den ikke passer til er jo den bilen jeg har da... *flire* Slapp av du, eneste luftfilter har å si på slike biler som du og jeg har, er at de unektelig SER phetere ut. ;) Bare tull synes nå jeg, men.. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Leste noe greier fra pipercross, at man økte med opptil 8hk. Derfor jeg tenkte å bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Tjah..tror det er ganske individuellt, men føler man at man tjener noen få ponnier på det, ja så er det vel verdt det for vedkommende. Er jo uansett ikke mange hundrelappene som regel. :) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 eneste du tjener i mine øyne er vel mer lyd og på en sugemotor så er vel dette bare så vidt det også jeg har k&n i min s60 2lt og merket null forskjell på effekten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 eneste du tjener i mine øyne er vel mer lyd og på en sugemotor så er vel dette bare så vidt det også jeg har k&n i min s60 2lt og merket null forskjell på effekten Hør hør!! :D Og SKULLE du mot formodning tjene 1-2ponnikrefter, ja så taper du dem som regel fort igjen i det du setter på det FETESTE eksos-anlegget med 4 loff-grillere bakpå under fanger'n. :D Ganske gøy å høre dem som skryter over alle hestene de tjener på ditten og datten, men ikke vet en dritt om at de mistet dem alle da de satte på en torshov-vinge som er totalt feildesignet, eller et eksos-anlegg med mindre motstand enn kjøleanlegget på Oslo Plaza. Men psyken og bling-bling er vel viktigst. ;) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg