Gå til innhold

Forslag til luftfilter...

Ranger emnet

Diemaco

Anbefalte innlegg

Det sa du ingenting om i første posten! :D

Fra spøk til (h)alvor;

Hva slags filter sitter å R-modella doms da? Tror du noe slikt kan brukes? Mye råere det enn et hvilket som helst KN-filter ihvertfall.

Skal spørre dama (tha mechanic@Bilia) senere og høre. :)

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama snoka på bilia og fikk noe ala følgende svar;

"Volvo har sine egen-produserte luftfilter som er optimale for den typen motor de hører til."

Sier jo egentlig sitt da. ;)

"Utenom det bør man kontakte Steffanson som leverer tuning-utstyr til Volvo generellt."

Snoket litt og kom frem til at de mente S.A.M Steffansons i Sverige. Nå vet ikke hverken jeg (eller dama) hur Volvo sentralt stiller seg til det, men kommer du som kunde og lurer på et "heftigere" filter enn det som sitter i, ja så vil de ta kontakt med Steffansons.

Link til Steffansons

Kanskje ikke helt svaret som jeg kunne tenke meg ihvertfall, men det var da et svar det og. :)

Mvh

Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95082382 SPORTLUFTFILTER S/V40 K&N (EJ 1.8i&DIES)

flott :P

eneste den ikke passer til er jo den bilen jeg har da...

*flire*

Slapp av du, eneste luftfilter har å si på slike biler som du og jeg har, er at de unektelig SER phetere ut. ;) Bare tull synes nå jeg, men..

Mvh

Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste du tjener i mine øyne er vel mer lyd og på en sugemotor så er vel dette bare så vidt det også

jeg har k&n i min s60 2lt og merket null forskjell på effekten

Hør hør!! :D

Og SKULLE du mot formodning tjene 1-2ponnikrefter, ja så taper du dem som regel fort igjen i det du setter på det FETESTE eksos-anlegget med 4 loff-grillere bakpå under fanger'n. :D

Ganske gøy å høre dem som skryter over alle hestene de tjener på ditten og datten, men ikke vet en dritt om at de mistet dem alle da de satte på en torshov-vinge som er totalt feildesignet, eller et eksos-anlegg med mindre motstand enn kjøleanlegget på Oslo Plaza.

Men psyken og bling-bling er vel viktigst. ;)

Mvh

Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider