Gå til innhold

Polakker, jeg elsker deres biler!

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

x8hn.jpg

 

Har akkurat kjøpt sånn Polo til dama. Frister litt med senk, breie felger og skikkelig dekkstrekk når jeg så dette bildet.

 

Uansett mange kule biler her.

Hell yeah!!

BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original)

BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod.

[x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hæææ, hva er det med folk da?:w00t

Trudde først tråden var for å gjøre narr av bilene jeg, men så ser jeg folk synes det er tøfft og gromt, hehe :P

Synes flesteparten av bilene her var blod-harry jeg.

Var dog noen som var ganske bra, hadde det bare ikke vert for at dem var såå skam-senka, og så overdrevent breie dekk!

Men det må da vel føre til error i hjulbuene på hver minste hump med slik senking og dekk? Eller har dem tatt bort alt av fjærer og dempere og satt inn stål-rør? :wonder:

 

Men jaja, hver sin smak sier nå jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ, hva er det med folk da?:w00t

Trudde først tråden var for å gjøre narr av bilene jeg, men så ser jeg folk synes det er tøfft og gromt, hehe :P

Synes flesteparten av bilene her var blod-harry jeg.

Var dog noen som var ganske bra, hadde det bare ikke vert for at dem var såå skam-senka, og så overdrevent breie dekk!

Men det må da vel føre til error i hjulbuene på hver minste hump med slik senking og dekk? Eller har dem tatt bort alt av fjærer og dempere og satt inn stål-rør? :wonder:

 

Men jaja, hver sin smak sier nå jeg! :P

 

Ikke helt forstått poenget med tysker-brakker du altså.. det er sånn de skal være:w00t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tenker på åssen polakka tjener her i landet er det ikke rart de får råd til fete biler...

 

Ansetter noen en polakk til 50 kr timen får de så øra flagrer mens dem faktisk tjener mer her enn hjemme...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å lese hvem som har lagt ut bilder skjønner jeg..

 

Men det må da vel føre til error i hjulbuene på hver minste hump med slik senking og dekk? Eller har dem tatt bort alt av fjærer og dempere og satt inn stål-rør? :wonder:

 

Har man skikkelig senkesett subber det ikke.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår