Gå til innhold

Polakker, jeg elsker deres biler!

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle polske biler er en vits, men Fiaten er en jævlig bra vits. Se på disse triste bilene eiriksmil legger ut, 13" felger som ser helt ødelagte ut, med så mye innpress at det er stygt. Disse bilene viser bare hvor totalt smakløse polakker er. Få av disse bilene har noe mer enn senking,soting og noen andre lykter, og et par fæle felger. Men de har vel pen stance, så lenge dekkene er over 400 brede, under 30 profil, og null plass i hjulbuene.

Det verste er at dette skal være Top of the Line i polen. Du kan jo sammenlikne dem med tevoddekk-Supraen, og se hva du liker best.

O:99 Saab 9-3

X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle polske biler er en vits, men Fiaten er en jævlig bra vits. Se på disse triste bilene eiriksmil legger ut, 13" felger som ser helt ødelagte ut, med så mye innpress at det er stygt. Disse bilene viser bare hvor totalt smakløse polakker er. Få av disse bilene har noe mer enn senking,soting og noen andre lykter, og et par fæle felger. Men de har vel pen stance, så lenge dekkene er over 400 brede, under 30 profil, og null plass i hjulbuene.

Det verste er at dette skal være Top of the Line i polen. Du kan jo sammenlikne dem med tevoddekk-Supraen, og se hva du liker best.

hehe, du veit ikke hva du prater om til de grader. For det første er det mye heftigere bilpark der enn i Oslo(i de rikere delene), for det andre bør du ta deg en tur dit og lese noe polske bilblader før du uttaler deg, det grommeste etter min mening der nede er polski fiater med v-8'r og turbodiesel-motorer som drar i fra moderat trimma supraer, genialt! Finns også mye annet gromt som ikke kommer fram i lyset(som jeg veit om) Jeg ler godt av deg i hvertfall, det skal du ha:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært i Polen, 2 uker, så INGEN fete biler, var i 4 store byer, dag som natt, oppsøkte steder hvor grombiler skulle finnes, og fant en og annen Corrado. Fiat med V-8 som slår trimma Supraer? Muligens kanskje på en god dag med kjøttkaker til middag, på en slette på omtrent 150 meter. Det sier seg selv at dette ikke er noen racerbil, som supraen er. Og du bør lese noen norske bilblader, og se på annet enn gatebil. Kjørte til sørlandsparken her en dag og møtte en Gallardo, har også sett 4 ferrarier på rekke og rad for en stund siden. I KRISTIANSAND! Finnes det i hele tatt så mange grombiler i polen?

Hvis disse bilene var det feteste du kunne finne fra polen, så må jeg si at jeg liker Norge best.

Nei, når dere kan vise frem noe som er skikkelig vilt fra polen, skal jeg legge meg flat. En supra med fet lakk er ikke nok. Fiatene er ikke kule, de er så totalt smakløse at det blir morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært i Polen, 2 uker, så INGEN fete biler, var i 4 store byer, dag som natt, oppsøkte steder hvor grombiler skulle finnes, og fant en og annen Corrado. Fiat med V-8 som slår trimma Supraer? Muligens kanskje på en god dag med kjøttkaker til middag, på en slette på omtrent 150 meter. Det sier seg selv at dette ikke er noen racerbil, som supraen er. Og du bør lese noen norske bilblader, og se på annet enn gatebil. Kjørte til sørlandsparken her en dag og møtte en Gallardo, har også sett 4 ferrarier på rekke og rad for en stund siden. I KRISTIANSAND! Finnes det i hele tatt så mange grombiler i polen?

Hvis disse bilene var det feteste du kunne finne fra polen, så må jeg si at jeg liker Norge best.

Nei, når dere kan vise frem noe som er skikkelig vilt fra polen, skal jeg legge meg flat. En supra med fet lakk er ikke nok. Fiatene er ikke kule, de er så totalt smakløse at det blir morro.

pisspreik du komme med, det er mye heftigere bilpark i de rikere bydelene, det veit jeg bedre enn noe annen her på forumet da vi har eiendommer der nede og er der flere ganger i året.

Feite bile f.eks ferrarier, Lamboer,Porscher,Mercer, BMW 7-serier,Lancer, Wrx+++ er i hvertfall hverdagskost der vi holder til, så jeg veit ikke hvor du har vært hen.. du sier du har vært der rånemiljøene er, hvordan har du oppsøkt dette? kan du språket? Har du ikke vært der flere ganger enn 2 uker?

Så du veit det bedre enn meg som er der flere ganger i året siden jeg blei født? jaja, du skal få fred, jeg gir jo faen:)

Men det du sier stemmer ikke, så da retter jeg på hva som er sant og ikke sant;) ikkesant?!:)

Er jo et rikmanns-race alla gumball der, som jeg desverre ikke husker navnet på, der kunne du fått litt å se på.

Nå føler jeg at jeg har brukt nok tid på å skrive til en som ikke har peiling på hva han snakker om, forresten så finns det 5-6 millioner millionærer(multi-millionærer der p.g.a valutaforhold: 1 zloty=2.2kr) kursen var det før i hvertfall, veit ikke hva den er per dags dato. I teorien betyr det at de skal ha en MYE bedre bilpark, faktisk over dobbelt så bra(men GJENNOMSNITTLIG kan det være annerledes, altså lengre mellom hver grom bil, pga stor arbeiderklasse), men pga store klasseskiller+ mikroskopisk middelklasse så ser det kanskje ikke slik ut+ i det hele tatt føler jeg bilinteressen ikke er like stor der som her nede.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa,, men med 1 cm max klaring så MÅ det subbe uansett om man har øhlins til 50,000 eller v-maxx til 3000kr vettu. stålrør som støtdemper tenker jeg vi sier.. hehe

polske veier og sånn stuk? auu, da ville jeg investert i ett nyrebelte, det må væra vondt i hastigheter over 50kmt!!!

Men en ting skal dem ha, makan til veisatsning skal du se lenge etter! Bygger som om mannen med ljåen var etter dem. Men det bør dem jo gjøre når veiene ser sånn ut:P

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa,, men med 1 cm max klaring så MÅ det subbe uansett om man har øhlins til 50,000 eller v-maxx til 3000kr vettu. stålrør som støtdemper tenker jeg vi sier.. hehe

Selv har jeg ca. 5mm fra dekk til skjerm bak, subber aldri. Foran har jeg ca. 1 cm og subber heller aldri. Rart det der..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjører bilenm din kun i gummi,n på dekka da ell? fjøringsvei er det vist noe som heter.. hmm da skal vel dekkog felg gå opp og ned ell?

Er ikke så mye demping i dekka heller. Fjæringsvandring er oppskrytt :D

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg langflat biring, du har mest erfaring. Har vært der to ganger.Nei, jeg snakker ikke polsk, men jeg fant frem. Polakker er hyggelige og hjelpsomme, så det var ikke så veldig vanskelig.

Så senest i dag en 911 på vei til Søgne fra Kristiansand, klokken var ca 13.20, noen her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg langflat biring, du har mest erfaring. Har vært der to ganger.Nei, jeg snakker ikke polsk, men jeg fant frem. Polakker er hyggelige og hjelpsomme, så det var ikke så veldig vanskelig.

Så senest i dag en 911 på vei til Søgne fra Kristiansand, klokken var ca 13.20, noen her eller?

Du er faen dust du!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider