Gå til innhold

Polakker, jeg elsker deres biler!

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var noe annet enn polakkene i slitne Passater her til lands ja, MEN!!!!! Hva er det med VAG-folk da? Hive på så brede felger som mulig, men har ikke plass til dekk som skal være på felgen? Vi hiver på en felg og spacer ut felgen, så lurer vi dekket under buen. Kanskje den kan kjøre også... HEHE!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og litt til fra dagens surf:

955f793a038eea52.jpg

HOHOHO!!! :D

:wank takk for dagens motivasjon :D

minner meg litt om min sin

ps: ikke lett å overtale de javla Amerikanos til å sende en hel frontfanger skal jeg fortelle dere ! så han stressa litt for å få tak i den

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe annet enn polakkene i slitne Passater her til lands ja, MEN!!!!! Hva er det med VAG-folk da? Hive på så brede felger som mulig, men har ikke plass til dekk som skal være på felgen? Vi hiver på en felg og spacer ut felgen, så lurer vi dekket under buen. Kanskje den kan kjøre også... HEHE!

Mer skruing enn kjøring med gammel Volvo, hehe..

Fet den røde 2'er golfen der. Bredda stål er blant det råeste av felger du kan sette på.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps: ikke lett å overtale de javla Amerikanos til å sende en hel frontfanger skal jeg fortelle dere ! så han stressa litt for å få tak i den

Sto jo en USDM Golf 2 her en stund for et par år siden.. Fangere, lykter osv er ikke umulig å finne på høgger eller delebil i Norge, endel av dem som ble importert eller tatt med hjem virker det som :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Det er jo klart at man får mye råere biler i Polen enn i Norge, dette kan man jo takke den godeste sosialistiske regjeringen for. Jeg stemmer da FrP men nytter ikke om ikke minst 40 % av Norges befolkning gjør det samme.

For å nevne noen eksempler så koster en Audi A8 2001 modell 4,2 liters Quattro med 310 hk mellom 25 000 - 30 000 NOK i Polen (12 500 zloty - 15 000 zloty). I Norge må man nok ut med over 100 000 NOK for en slik bil.

Og min ønskebil Jaguar XJR (4,2 V8 med turbo og 398 HK, 5,3 sec 0-100 km/t, toppfart 300 km/t uten fartssperre + sinnsykt rått luksus preg over interiøret og ekstrautstyret) koster under 200 000 NOK for en 2007 modell. I Norge må man nok ut med minst 600 000 NOK om man skal få en slik en. Og jeg vurderer sterkt om jeg ikke skal kjøpe meg en slik en på polske skilter (benytte det at mine foreldre har leilighet i Warszawa og Gdansk og jeg kan ha melding at jeg bor der) og holde bilen 186 dager i året i Polen (av disse dagene så skal jeg være over 1 måned på sommerferie der og bruke den) og kjøre de resterende 185 dagene av året i Norge på polske skilt. Så kan AP og SV glemme engangsavgiften =D Faktisk billigere å kjøpe seg 2x biler i Polen også skifte på hvilken man kjører i Norge hvert halve år.

F.eks en BMW M5 2007 modell for 240 000 NOK (norskpris på brukte er ca. 1.000.000 NOK) og en Jaguar XJR for 180 000 NOK så kan man skifte hvert halve år på bilen man kjører i Norge =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider