Jiggah Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Et spørsmål av ren skjer interresse? Hva skal til for å bygge Syncro av Corrado, om det er mulig? Lurer på ny banebil :cab Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Vist du søker på emnet finner du nok en del tidligere poster, men generelt innebærer det en Corrado, en g60 syncro-passat eller golf. Sveiseapparat, litt synnplatestål, mye fritid og en del mekanikerskills. Alternativt kan du bruke MYE penger på å få noen til å gjøre det for deg. Personlig hadde jeg vurdert Polen. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 lyst å bygge dette selv:D hadde vært knall Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 vist corrado hadde had 4x4 hadde den vert ultimate bilen:) bane/vinter ocv. corrado drit bil om vinteren. i vertfall min hehe Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Corrado er vel litt ugunstig som banebil, med tanke på priser på karosserideler, og dårlig tilgang på det. Men Rått hadde det jo vert. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 corrado begynner å bli noen år nå, å finne en donorbil til rundt 10 lapper trur jeg ikke er noe problem.kaross deler til corrado er nok billig i forhold til mange andre bilmerker, et annet alternativ er jo å kunne lage seg karossformer av glassfiber. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg