magzmod Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Etter flere års tro tjeneste vurderer jeg å selge min 3110. Begynner å bli noen år gammel, men er hel og fin uten noen nevneverdige riper/bulker. Trenger strøm hver dag, men det burde være en smal sak å ordne. Vekker oppsikt da den ikke er så vanlig her. Kom med bud... bilder kommer litt senere. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 så hårsåre vi var da Jostein :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 hehe...ja men er det ikke mulig å holde slikt under kjøpr salg..? Vil bare gi beskjed:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Haha.. var ikke meningen å ødelegge hele kvelden din på bilforumet ved å lage denne tråden. Hele clouet var at jeg oppdaget en bil med modellbetegnelse 3110 på motorveien en dag. Inntil da hadde jeg bare hørt om Nokia 3110, så jeg tenkte jeg skulle hive ut et bilde. Skal tydeligvis ikke spøke mer om sånt. Og for alle interesserte: sjekk mobile.de og Russland hvis dere er keene på en sånn en :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg