Gå til innhold

Playstation 2 i bilen.

Ranger emnet

Gjone

Anbefalte innlegg

Til den nye lille ps2, så får du bil adapter, så det er ikke noe problem, MEN du burde jo absolutt få montert inn en chip da, slik at du kan spille alt mulig, som dvd-r, cd-r, DIVX/XVID, mp3, osv osv, du tjener inn chipen rimelig fort, for å si det sånn... Det kan jeg evt hjelpe deg med ;)

Når det gjelder Ps3, så er den sonefri på SPILL, men ikke bluray dvd... Den har også en spenningsveksler, slik at du ikke trenger noen omformer på den, passer i alle land ;)

Det en sier, om at den er billigere i usa, stemmer ikke helt ennå, men den blir vel billigere der, før den kommer hit, spillene koster ca 5-600nkr i usa nå, så de er heller ikke billigere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det litt vanskelig å velge her gitt, ps2 eller ps3. Men tror jeg går for ps2, da en kamerat av meg har mange spill som bare er å brenne ut =P

Må bare vente på lønningen fra jobben nå, så blire kjøp av ps2, så skal den monteres:P Skal få inn bilder når det er ferdig:P

Men tusen takk for all informasjon og slikt rundt både ps 2 og ps 3 =D

Gjone

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også planer om ps2 i bilen, men jeg skal "lage" en ny strømforsyning...

gjør det i elektronikk timene på skolen... 12V inn og 8,5V? ut... den ps2'n jeg skal gjøre det med har en defekt linse i følge han som har den nå, hvor får jeg kjøpt en ny slik linse? noen som vet det?

-91 Golf GTi 1.8 16v Edition One

-84 Golf CL 1.6 8v [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den nye lille ps2, så får du bil adapter, så det er ikke noe problem, MEN du burde jo absolutt få montert inn en chip da, slik at du kan spille alt mulig, som dvd-r, cd-r, DIVX/XVID, mp3, osv osv, du tjener inn chipen rimelig fort, for å si det sånn... Det kan jeg evt hjelpe deg med ;)

Når det gjelder Ps3, så er den sonefri på SPILL, men ikke bluray dvd... Den har også en spenningsveksler, slik at du ikke trenger noen omformer på den, passer i alle land ;)

Det en sier, om at den er billigere i usa, stemmer ikke helt ennå, men den blir vel billigere der, før den kommer hit, spillene koster ca 5-600nkr i usa nå, så de er heller ikke billigere ;)

Lurer på hvor du titter, et spill koster 59.99 dollar; 60 x 6.4 = 384 NOK

Den dyreste PS3 utgaven koster 599 dollar som er 3833NOK

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i usa e det 110v 60Hz, men en playstation har omformer i norge og har omformer i usa, dei kjører ikkje på 220v er no litt mindre, som en pc, har 12,5v 8v og 3v eller ka det e, so er berre trafoen som er forskjelli frå usa til norge, men en emulator får du kjøpt i norge tilpassa norsk spenning

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider