staedtler Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvordan fjerner jeg slepekroken på bilen ? lurer bare på om det ikke er mulig å få grøftelys på samtidig som vanlig kjørelys eller parklys. Når jeg trykker på knappen for å skru på grøftelys forsvinner kjøre og parklysene. audi 1990 100 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 lurer bare på om det ikke er mulig å få grøftelys på samtidig som vanlig kjørelys eller parklys. Når jeg trykker på knappen for å skru på grøftelys forsvinner kjøre og parklysene. audi 1990 100 modell. Er det tåkelys det her eller ? Og noe annet jeg tenkte på, hvorfor er der ikke en beskyttelse på påfyllingen av olje...et enkelt filter eller noe i metall f.eks. Det er jo enormt lett at det faller nedi skitt og drit..eller betyr det lite kankskje ? Må vel mere menger sand ned i for at det skal skade...men uansett kjedlelig om du misser noe større nedi, en nøkkel f.eks.. aldri sett en bil me et slagsfilter på oljen nei Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 lurer bare på om det ikke er mulig å få grøftelys på samtidig som vanlig kjørelys eller parklys. Når jeg trykker på knappen for å skru på grøftelys forsvinner kjøre og parklysene. audi 1990 100 modell. Er det tåkelys det her eller ? Og noe annet jeg tenkte på, hvorfor er der ikke en beskyttelse på påfyllingen av olje...et enkelt filter eller noe i metall f.eks. Det er jo enormt lett at det faller nedi skitt og drit..eller betyr det lite kankskje ? Må vel mere menger sand ned i for at det skal skade...men uansett kjedlelig om du misser noe større nedi, en nøkkel f.eks.. Styrestrømmen til tåkelysreleet på disse bilene er tatt fra hovedlysene, bare flytt den til parklysene så er problemet løst:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staedtler Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Takk...skal se på det ! Har du kjennskap til hvordan slepekroken kan fjernes..må jeg ta av skjermen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Er mulig støtfangeren sitter fast i selve slepekroken ja. Dette kommer helt an på hvilken slepekrok du har, (det finnes flere typer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har du prøvd å ha på parklys når du trykker på grøftelysene? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staedtler Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Er mulig støtfangeren sitter fast i selve slepekroken ja. Dette kommer helt an på hvilken slepekrok du har, (det finnes flere typer) den går opp og bak skjermen, ser 2 rimelig store bolter som fester den i en jernstang bak, men det blir vansklig å fjerne uten å ta av fangeren bak. Kordan tar eg den av ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg