MrDanger Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 ER det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette program? Enten over net eller andre plasser. Er litt gøy program da, og så kan man beregne mye før man går til inkjøp av masse dyre deler. Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Spør her http://www.chevytalk.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 JEg har noe som heter dyno 2000. Man hagler inn hvilkendeler man har og så regner det ut... Rimelig nøyaktig, det gir bremset effekt hvirker det som, for når jeg taster inn en 305, så gir det ca 150-160 hester, og det er 180 på svinghjul, så... hvis du har et forslag untatt mail å gi det til deg, så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 mrgasket Dyno 2000 har jeg. Men synes ikke det er så bra, er derfor jeg er ute etter det andre programmet, analyser skal være mye bedre etter di kilder jeg har hørt, men jeg kan ikke garantere det siden jeg ikke har prøvd det enna. Men er noen i badboys klassen i tr.heim som har prøvd begge, og di anbefaler analyser, og jeg tipper di vet hav som fungerer. Men men, er bare å lete vidre da, kanskje noen har det til slutt. Men takker for alle svar, alt er nyttig vet dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 http://www.auto-ware.com/software/ea/ea.htm eller: http://www.performancetrends.com/download.htm Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by MrDanger mrgasket Dyno 2000 har jeg. Men synes ikke det er så bra, er derfor jeg er ute etter det andre programmet, analyser skal være mye bedre etter di kilder jeg har hørt, men jeg kan ikke garantere det siden jeg ikke har prøvd det enna. Men er noen i badboys klassen i tr.heim som har prøvd begge, og di anbefaler analyser, og jeg tipper di vet hav som fungerer. Men men, er bare å lete vidre da, kanskje noen har det til slutt. Men takker for alle svar, alt er nyttig vet dere. Jeg har brukt Engine Analyzer Pro i flere år...og har prøvd de fleste andre. Ingenting som er mere nøyaktig enn det....bortsett fra Ricardo's eller GT-Power's sine programmer...men da prater vi $28.000...I ÅRET i leasing...det kan ikke kjøpes. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg