Gå til innhold

engine analyser

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

mrgasket Dyno 2000 har jeg.

Men synes ikke det er så bra, er derfor jeg er ute etter det andre programmet, analyser skal være mye bedre etter di kilder jeg har hørt, men jeg kan ikke garantere det siden jeg ikke har prøvd det enna.

Men er noen i badboys klassen i tr.heim som har prøvd begge, og di anbefaler analyser, og jeg tipper di vet hav som fungerer.

Men men, er bare å lete vidre da, kanskje noen har det til slutt.

Men takker for alle svar, alt er nyttig vet dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by MrDanger

mrgasket Dyno 2000 har jeg.

Men synes ikke det er så bra, er derfor jeg er ute etter det andre programmet, analyser skal være mye bedre etter di kilder jeg har hørt, men jeg kan ikke garantere det siden jeg ikke har prøvd det enna.

Men er noen i badboys klassen i tr.heim som har prøvd begge, og di anbefaler analyser, og jeg tipper di vet hav som fungerer.

Men men, er bare å lete vidre da, kanskje noen har det til slutt.

Men takker for alle svar, alt er nyttig vet dere.

Jeg har brukt Engine Analyzer Pro i flere år...og har prøvd de fleste andre. Ingenting som er mere nøyaktig enn det....bortsett fra Ricardo's eller GT-Power's sine programmer...men da prater vi $28.000...I ÅRET i leasing...det kan ikke kjøpes. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider