Gå til innhold

Burn_in.wma.. Navnet sier det meste.!

Ranger emnet

Norton

Anbefalte innlegg

Hei!

Veit ikke om følgende lydsnutt kan være av spesiell nytte?? Brukes vist til å "svi" inn nye høytalere:) Medlemmene på forumet jeg "knabbet" linken fra sier at "burn-in" en skal spilles høyt - lenge! Personlig klarte jeg bare noen sekunder før....:puke:

http://www.flageborg.no/SVSpatruljen/burn_in.wma

Last ned å nyt!:D

Mvh

Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Veit ikke om følgende lydsnutt kan være av spesiell nytte?? Brukes vist til å "svi" inn nye høytalere:) Medlemmene på forumet jeg "knabbet" linken fra sier at "burn-in" en skal spilles høyt - lenge! Personlig klarte jeg bare noen sekunder før....:puke:

http://www.flageborg.no/SVSpatruljen/burn_in.wma

Last ned å nyt!:D

Mvh

Lasse

Hm? Bare bråk? Med ett sweep? Gi beskjed så kan jeg sende dere Lasse Stefans i posten. Like horibelt å høre på

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trådstarter sa er det et lyspor beregnet for å spille inn høyttalerelementer, litt kjappere enn med ordinær musikk. Det er nok ikke meningen at man skal sitte å lytte til det (jeg håper ihvertfall ikke det) :D

Kan være kjekt å ha. Sett elementet i en åpen baffel eller rett på gulvet/bordet og la lydsporet stå på repeat mens du er på jobb eller liknende :)

Her er for eksempel en som har subben sin stående til innspilling på jobb, ved siden av den lille søte varmepumpen. Tror ikke man hører særlig til subben uansett :D

small_P1010019.JPG

Bildet er tatt av BHO, fra tråden "HFS sub?" på Hifisentralen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fant lydsporet på avforumet.no. Klikk "guide for skifting av subelement". Under det siste bildet står linken. Tror jeg som de absolutt fleste på denne siden satser på god musikk for å "brenne inn" evt. nyinnkjøpte høytalere!:)

Men okey, "burn_in" lydsporet inneholder lydsweeper som sikkert skal brukes til å

spille inn evt. komponenter i ett passivt/aktivt delefilter. Ikke vet jeg!

Og, jeg skal ta meg sjøl litt i nakken. Kommer tilbake senere med litt mere "normale" spørsmål/"tråder" her på forumet!! :)

Mvh

Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider