Norton Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hei! Veit ikke om følgende lydsnutt kan være av spesiell nytte?? Brukes vist til å "svi" inn nye høytalere:) Medlemmene på forumet jeg "knabbet" linken fra sier at "burn-in" en skal spilles høyt - lenge! Personlig klarte jeg bare noen sekunder før....:puke: http://www.flageborg.no/SVSpatruljen/burn_in.wma Last ned å nyt!:D Mvh Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hei! Veit ikke om følgende lydsnutt kan være av spesiell nytte?? Brukes vist til å "svi" inn nye høytalere:) Medlemmene på forumet jeg "knabbet" linken fra sier at "burn-in" en skal spilles høyt - lenge! Personlig klarte jeg bare noen sekunder før....:puke: http://www.flageborg.no/SVSpatruljen/burn_in.wma Last ned å nyt!:D Mvh Lasse Hm? Bare bråk? Med ett sweep? Gi beskjed så kan jeg sende dere Lasse Stefans i posten. Like horibelt å høre på Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hehe... Enig! Helt jævlig spør du meg...! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hva i alle dager var det godt for :P Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 pointet med dette er?? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Som trådstarter sa er det et lyspor beregnet for å spille inn høyttalerelementer, litt kjappere enn med ordinær musikk. Det er nok ikke meningen at man skal sitte å lytte til det (jeg håper ihvertfall ikke det) :D Kan være kjekt å ha. Sett elementet i en åpen baffel eller rett på gulvet/bordet og la lydsporet stå på repeat mens du er på jobb eller liknende :) Her er for eksempel en som har subben sin stående til innspilling på jobb, ved siden av den lille søte varmepumpen. Tror ikke man hører særlig til subben uansett :D Bildet er tatt av BHO, fra tråden "HFS sub?" på Hifisentralen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hei! Fant lydsporet på avforumet.no. Klikk "guide for skifting av subelement". Under det siste bildet står linken. Tror jeg som de absolutt fleste på denne siden satser på god musikk for å "brenne inn" evt. nyinnkjøpte høytalere!:) Men okey, "burn_in" lydsporet inneholder lydsweeper som sikkert skal brukes til å spille inn evt. komponenter i ett passivt/aktivt delefilter. Ikke vet jeg! Og, jeg skal ta meg sjøl litt i nakken. Kommer tilbake senere med litt mere "normale" spørsmål/"tråder" her på forumet!! :) Mvh Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg