v6quattro Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Har en 1996 mod A4 Avant som jeg gjerne kunne tenkt meg grøftelys til av typen facelift 99-> Noen som vet om de passer rett over ? evt. om de finnes en billigere kopi som passer ?? Mvh Stian Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by v6quattro Har en 1996 mod A4 Avant som jeg gjerne kunne tenkt meg grøftelys til av typen facelift 99-> Noen som vet om de passer rett over ? evt. om de finnes en billigere kopi som passer ?? Mvh Stian Jeg kjøpte originale grøftelys til min. Ga ALTFOR mye. Men tror de har ganske like hos "bilsjapper" også. Tror de selger omtrent samme Hella lykter der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=724 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ståle sivertsen Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 de koster 1270,- pr side på nbs(nye):hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by ståle sivertsen de koster 1270,- pr side på nbs(nye):hello: Pr enkel lykt eller komplett med feste og alt? Ligger det bilder av de på siden til NBS? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ståle sivertsen Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 det er nok bare lyktene.ikke bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by NoLimit http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=724 Takker for tilbakemelding på tråd !!!! Har du noen bedre bilder av bilen din som du kunne lagt ut her ?? Mvh Stian Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg