Trollet_ Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 tengte jeg skulle bestille meg denne manifoiln til min honda accord ca5 siden de ikke har noe slikt i norge eller der omkring... http://www.nopionline.com/nopistore/dsp_part_detail.cfm?vmakeid=140&vmodelid=010&vcatyear=1987&vnopinum=251%2B2546&vTitle=1987%20HONDA%20Accord Noen som vet hva det vil bli totalt med frakt opp til bodø hvis selve manifoiln koster 275,92$ ? er det gunstig og bestille fra utlandet? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Blir vel omtrent 2 lapper i moms og frakt... dvs manifolden koster 1750 spenn,og frakten og moms oppå omtrent det samme. Så rundt 3500 kr.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 ok, hørtes rimelig dyrt ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hvor lang tid tar det sånn cirka ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Med UPS,sånn ca ei uke... kan få det dagen etter,men da koster frakten omtrent det dobbelte. Så det er verdt å vente litt... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 okei:) det var da ikke så ille:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 noen som vet om jeg kommer til og merke noe spes ved og bytte til denne manifoiln? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Tviler på du merker noe som helst. Ser ut som det er 2" collector på den også, bør være 2.5". Hva frakt angår, så kan du sjekke sidene til Jetcarrier.com Bruker du sjøfrakt der, så kan du komme rimeligere fra det. Men da må du ha god tid. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 2.5" på en sugemotor..? Over 220 hk da altså..ikke verst... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 2.5" på en sugemotor..? Over 220 hk da altså..ikke verst... den skjønte jeg ikke helt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Turboed1: Du må huske på at alt er mulig, bare det står Honda i grillen! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hør om de sender med USPS (Om de er i USA da, har ikke sjekka linken) opptil 21 dager, da koster det ikke mye å sende ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 den skjønte jeg ikke helt? 2" rør holder til rundt 200 hk...2.5" trengs sjelden med mindre man har 220+hk... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 aha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Tror du eller vet du dette? Tro kan du jo gjøre i kirken som man sier. Det er veldig populært å kjøpe billige 2" grenrør på Ebay og modifisere disse til 2.5" til den aktuelle Honda motoren det er snakk om her. DC sports lagde før 2" grenrør til denne motoren, men tilbyr nå kun 2.5". Det er det en grunn til og det er at det er bevist på dyno at en 2.5" collector gir en målbar effektøkning iforhold til 2". Søk på "2.5" collector mod" på Honda-tec hvis du vil ha dokumentasjon. 2" rør holder til rundt 200 hk...2.5" trengs sjelden med mindre man har 220+hk... Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.