Turboed1 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 vet ikke hvordan det var med motoren til mr2 nyteren, men å oppgradere til 2,5" på mr2 skal gi ganske nyaktig 5,1PS effektøkning og 4kg vektbesparelse. iallfall på det jeg har planer om å bestille. 2nd gen 3sge...over et hvor bredt register..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 tjekk: vil det si masse bråk eller bare en "bedre lyd" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 bedre, mere kvass oppdelt lyd. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hmmm...okey:) tror jeg skal vente litt med grenrøret, heller konsentrere meg om og få sertifikatet og få på senkesett først:) nytter ikke med mer effekt om bilen ikke sitter på veien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg