VeilSide Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 En stor, stor idiot fant ut han skulle ødelegge en bil jeg har. Karen har rimelig store problemer med å få betalt meg og jeg har ikke allverdens med muligheter til å kreve rene penger tilbake da jeg mistenker denne karen ikke har lov til å stå som eier av noe. Men denne karen har en CBR1000f som han har tilbydt meg som erstatning. Eneste er jo selvfølgelig etter å ha sjekka opp karen litt så mistenker jeg jo selvfølgelig at denne kan være stjålet. Jeg har dog fått rammenummeret til sykkel og han har opplyst om at den er kjøpt i Nederland og tatt inn via Damnark. Med rammenummeret kan jeg da sjekke om denne sykkelen er stjålet i utlandet eller kan jeg være trygg på at så lenge bilen er momsa inn og han vistnok har ett referansenummer på denne sykkelen i tollen. Han sier det er en 89-modell med sånnt 50k på telleren. For meg virka det litt merkelig men for en 10k så virker det igjen greit for meg. Noen synpunkter ang saken? Trenger litt hjelp her. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ta en sjekk hos BT angående rammenummeret mht tyvegods.Eller ta imot og selg den i deler og bruk motoren selv til noe gøy! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Så vist sykkelen er stjålet i utlandet så vil BT vite dette? Det finnest altså ett universalt register på dette her? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Det vet jeg ikke men de kan vel være behjelpelig med å finne slikt ut. Hvis ikke så har du jo motor til et spennende bilprosjekt! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hmmm .. ja jeg holder jo på med en Datsun 1200 ... men det er for omfattende arbeid til at jeg greier få det til. Enten vil jeg ha sykkelen til å kjøre med eller så vil jeg ha litt cash til å bruke på "Camry Turboen" min ... og så er det også godt med øl (men det er en annen sak :P) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Det vet jeg ikke men de kan vel være behjelpelig med å finne slikt ut.Hvis ikke så har du jo motor til et spennende bilprosjekt! Bilprosjekt?? med den lille motoren der? det kommer jo ikke til å dra skinnet av pølsa engang... Nei, bygg den på en go-cart, da blir det morro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 En stor, stor idiot fant ut han skulle ødelegge en bil jeg har. veldig herpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Bilprosjekt?? med den lille motoren der? det kommer jo ikke til å dra skinnet av pølsa engang... Nei, bygg den på en go-cart, da blir det morro ;) Sett minibusa eller?? ^^ har turbo da men. Går sinnsykt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 eller smart diabloen? rå smart med gixxer motor. http://video.google.com/videoplay?docid=-8819404068306899756 Men ja problemet ditt, er umulig å tolle inn noe som er stjålet. Rimelig sikker på det. Så det holder med å sjekke med BT. ;) Altså om den er stjålet evt i Norge. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Bilprosjekt?? med den lille motoren der? det kommer jo ikke til å dra skinnet av pølsa engang... Nei, bygg den på en go-cart, da blir det morro ;) Søk litt på Megabusa du vennen.Så ser du små motorer dra skinnet av pølsa di kiddie Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Eller turbobusa ;) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 veldig herpa? Hele venstre sia, 2 felger, eksosen og litt lykter. Den ser ikke bra ut for å si det slikt ... Enten så greier fyren gjøre opp eller så går den for 5000,- sånn den står (skal ligge en tråd under kjøp/salg - Mercedes W126 til salgs) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Blir uansett ikke noe sykkelhandling på meg for jeg ville gi max 4000 for den men den var han ikke med på :P Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Minibusa RWD, ftw http://video.google.com/videoplay?docid=5764698172323035997&q=minibusa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg