245turbo Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 gull:) den står jo bare der!!! må få tatt den frahverandre og begynt snart nå syns heg.. jeg trenger litt selskap der inne:D hehe vært litt treg nå ja har også tilbrakt noen timer sammen med scrat også da med denne golfen hehe;) men skal prøve og holde deg også med litt selskap:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245turbo Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 yes yes, I kan hjelpe deg vettu, bare gjør det klart så fikser jeg ;) Takker og bukker klumpen lurer faktisk på å bygge den med V8 jeg hehe har veldig lyst men da blir den ikke like syk som din da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Skjeddd noe mer her?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 nei... bilen er solgt. Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 solgt??? why??? ga opp elr??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg