Gå til innhold

Etka!

Ranger emnet


hfracing

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jobbet med ETKA i over 7 år, og gjør det enda,

så jeg tror jeg vet litt bedre enn deg om hva og hvordan programmet brukes til.

Å begynne å "flame" meg på den måten du gjør, uten å ha sjekket opp noe først gjør deg bare til en useriøs liten dritt som iallefall ikke jeg kommer til å ta alvorlig her på forumet mer.

 

Og ja, jeg vet at hvis man dobbelklikker på et delenr (eller piltast høyre) kommer opp pris.

Men hva i huleste skal du med feil priser??????

Så lenge det ikke kommer noen oppdateringer på slikt fra Møller vil slike "pris-filer" aldri være korrekte, og av den grunn at priser endres forholdsvis ofte.

 

Så med mindre DU vet godt hva du snakker om synes jeg du skal roe deg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt rolig jeg. Og hva vet du om jeg har brukt programmet i 1 dag eller 10 år? -Er fult klar over at møller kjører deres priser fra en database og ikke gjennom ETKA. Men jeg er interessert i å få disse prisfiloppdateringene til å virke overens med min versjon av ETKA. At du kan si at du ikke kommer til å ta meg seriøst på dette forumet utifra de få postene jeg har hatt i denne tråden, vil jeg kalle rart. Og kanskje det er du som er den useriøse lille dritten.

Det var ikke meningen at måten jeg skrev på skulle virke aggresivt mot deg.

Skjønte egentlig ikke hva du mente med at jeg skulle sjekke opp noe først? Hva vet du om hva jeg har sjekket opp i eller ikke?

Hva jeg skal med feile prisen skal vel egentlig ikke du bry deg særlig om, eller?

 

Eneste jeg ville vite var egentlig hvordan jeg skulle få disse filene til å funke, ikke begynne med en skriftlig krangel.

 

BTW: Jeg vet ganske godt hva jeg snakker om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Acoustic

Hvorfor gidder du å skrive et innlegg, når du ikke har peiling på hva det går i? Skjønner ikke hvordan du kan skrive: Vet ikke om det finnes noen prisfil. Når jeg spør dere hvordan jeg installerer den! Da finnes det jo en prisfil da!

 

Du skriver iallefall som om du sitter på hele vettet...

Men anyway, lykke til med de arabiske prisene dine, eller whatever

 

---------------------------------------------------------------------------------

Til alle andre der ute, som sittermed noenlunde tilgang, så jeg at denne ble sluppet her om dagen;

 

VW.ETKA.v2004.b.63.MULTiLANGUAGE.ISO-GODiSO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg tro at du har JOBBET med dette programmet i 7 år når jeg leser hvordan du skriver? :) Morsom du...

 

Du må ikke ta ALT som ble skrevet her så bokstavelig, og skjønner du ikke sarkasme, så foreslår jeg at du lar vær å prøve å være morsom. Har hvertfall fått et noenlunde blikk over hvem som er seriøs på dette forumet, og ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en tråd om dette på vw-audi klubben sine sider...

 

tok meg den frihet å klippe ut litt:

 

VAG bruker ikke AKTE's (se så enkelt det er å sørge for at det ikke kan søkes på av LexCom's advokater..) prissystem lenger, de har det integrert i logistikksystemet sitt i stedet. Tyske eller US-priser kan fortsatt skaffes, så kan du gange med det du ønsker selv..

Selv synes jeg det er fint å kuinne slå opp hva tingene heter selv, og gutt abak disken har ikke problem med å finne det jeg skal ha når jeg kommer med bilder og lister med numre.. Men det er alltid bra at de slår opp selv, for det er ofte erstatningnumre på ting!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår