MGR Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Slik alle forstår det da, grunnen til at jeg skrev alle de usaklige komentarene her, var for å sjekke reaksjon :) Jeg og Edvard bor i samme kommune, han var fullt klar over hvordan det lå ann :) sjekke reaksjonen ja:hvaskjera men jævlig bra toon edvard! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jo det er jo sikkert andre som vill se moden din.. det hadde vært jævli kjdelig viss det var berre ein som modda heile tida... og somsakt han er dyktig men det er ikkje umuligt og slå han....... Bare å sjekke konken som nettop var på gatebil det, der christian "neonmuffler" seiret over edvard.. hvorvidt det var fortjent er en annen side av saken.. Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Det var mest en spøk, men jeg vet ikke om min noen gang blir ferdig, får forhåpentlighvis lappen til fredag så da har jeg litt annet å finne på :drive2 Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg