!TK! Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hallois , eg er vel egentlig veldi klar over att dette er feilpost. men e ikkje så masse aktivitet i firmaposten. e veldi skeptisk til og betale før eg får bilen , så derfor lurer eg på om det er noken som har erfaringer med extreme carz i sverige ? MVH - håper på svar. Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 buuuuuuuuump! noken ??? Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 er ikke extreme-carz lagt ned da? en kompis kjøpte bil derifra for en liten stund siden, men han får vist ikke tak i folket lengre... Hjemmesiden er borte også, virker litt fishy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 er vel ikke første plassen jeg hadde kjøpt bil tror jeg... men dette mere pga registrering osv av bilen... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg