Gå til innhold

bmw 525i e28 86 mod

Ranger emnet

kosbært

Anbefalte innlegg

selger min bmw 525i e28 86 mod for 10,000

bilen går godt og er sterk :P

den er ikke så veldig rusten... litt på venstre fremskjerm og litt i setefestene..

trenger noen nye foringer i bakstillinga...

god bagasjeplass... sitter piggdekk på den nå men følger med 4 originale alufelger med nesten nye sommerdekk

bilen er ikke noe serlig å se på.. men er eugodkjent ut oktober 2008,

bruker ikke noe vann og bruker ikke noe olje heller... god motor og girkasse :)

har servo og justering av ratt :)

kan gjerne byttes i corolla da jeg trenger en bil som er liten og lett og ikke så stor motor da jeg har en tendens til å være tung på foten :( hehe

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har en corolla 1.6 Xl jeg 1989 med kat...

kunne kanskje vært interessert, Men er noen feil på min

noe rust på høyre forskjerm, må antageligvis byttes.

er veldig lav bak, trenger vel nye fjærer..

virker som det er en foring forran som kunne vært bedre, men prøvde å finne ut av det men klarte ikke å kjenne noe slark...

sånn utseende messig er den litt shabby noen steder, små rust flekker osv (men relativt fin i forhold til mange andre)

Det den har:

GTI styling; skjørt og vinge (vingen er litt stygg da det landet et gjerde på siden..

Skiboks

13" alufelger med vinterdekk (piggfri og nye, skikkelig dunlop graspic-ds2 dekk) ( har fine 16" til den, men de kosta meg litt)

el- takluke

K&N innsatsfilter

ny olje

nye NGK plugger, oljefilter, rotor, fordelerlokk..

motor og coupe varmer

lakkerte støtfangere

helt ny eksos hele veien (utenom kat)

radio/kasett spiller osv..

Har ordentlig anlegg i bilen nå, men det er verdt litt så det blir utelukket..

ellers er rutene bak sotet, men det kan du jo bytte ut som du vil med.

er ikke røyka i bilen og er ren og pen innvendig, ikke noen skader inni..

Mye påkosta fra min side, da jeg liker å bruke penger på bilene mine.. hehe

Eu-godkjenning Januar 2007..

Bruker ikke olje, går relativt bra, pen lyd og er god å kjøre..

sjekk bilen i linken min da vet signaturen min da vet..

bruker du et par tusen på den her så har du bil lenge..

Gått 165.000....

noe mere info om din?.

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm meget intresant :) men eugodkjenning er slit da... om du eugodkjenner den så er jeg intresert i å bytte :)

Hehe, da blir den plutselig verdt endel mer en 10k :) titt på finn.no på priser, på en 1.6l 1989 mod som har gått så lite, med så mye utstyr og nye deler.. :)

mener jeg kan få mer en 10 for den nå også ;)

men har ikke råd til å fikkse eu heller, sitter som sivilarbeider nå..

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt info om min:

86 model 525i e28

bilen har gått 302000 km ca...

da jeg kjøpte den var den hvit og skikkelig stygg i lakken,så jeg kjøpte likesågodt bengalakk og rullet den.. (vet det er stygt) men det er bare litt pussing og lakking det :P)

motormessig er den bra!! den trenger nytt fordelerlokk da dette begynner og ta på åra... ellers har den nye plugger og skal få ny castrol-olje før den selges..

går veldig godt.. god lyd.. fet bakpotte :P liten eksoslekasje har det kommet på den.. men det er sikkert lett og fikse..

eneste elektriske feilen på bilen er en ryggelyspære samt dårlig kontakt i instrumentpanelet etter at jeg tok det ut for å komme til noen ledninger,og tydligvis ikke satt i ledningene ordentlig igjenn...

den trenger noen foringer i bakstillinga da det klunker litt når man gir på...

veldig god bil etter min smak.. men sikkert fler som har delte meninger der... har lagt opp phonokabler og strømkabler i den som jeg ikke gidder å ta ut.. ligger separat så det ikke er noe støy...

noe mer du lurer på?

sitter forresten piggdekk på den på stålfelger

ellers følger det med alufelger med nesten nye sommerdekk...

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er nok ikke interessert hvis du skal min EU-godkjent for den bilen der... Jeg kunne i tilleg tenkt meg bytte med penger isåfall (toyotaen er i ypperlig stand for uten de små feilene og km/t er relativt lav).. BMW'en virker som en tilnærmet vinterbil... Hehe

( )Volvo 940 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessert i å bytte i 91mod Opel Vectra 2.0i Gl A?

Bilen har rullet 190000km, nettopp byttet olje, oljefilter, plugg, pluggledninger, håndbrekkwire, frontrute, Begge skjermene bak, toppdekselpakning, så er det noe mer og jeg ikke kommer på i farta..

Bilen er forøvrig godkjent til august(?) 08...

Kan følge med gode pikk på 14" alufelg hvis ønskelig..

Skiltet er kun levert inn, pga gidder ikke betale forsikring, har ikke lappen før utpå vårparten...

Minuset med den er litt overflaterust over skjermene, da forrige eier har brukt en grunning som har reagert med det stoffet som har vært under...

Bittegranne rust i vinduslista oppe, snakk om 10cm langs ellernoe...

Noen få små bulker, som igrunn er vanskelig å få øye på...

DSCF1649.jpg

DSCF1648.jpg

DSCF1644.jpg35/btrondsen/DSCF1646.jpg[/img]

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P vel.. det er en god vinterbil.. men er på utkikk etter rolla :P din virket veldig bra da :P det skal du ha... hehe

Yes, synd vi ikke kunne bli enig, hehe... Kunne likt meg i en vinterbil... hehe

( )Volvo 940 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke lagt ut noen bilder? evt. sendt meg på kenito@kenito.net <-- hehe.. hvis du ikke får solgt den så ligger det et tilbud fra min side, at du overtar bilen min + at jeg får et mellomlegg hehe ;)

( )Volvo 940 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider