Blast_off Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Lurer på å kjøpe meg et nytt batteri og vurderer et Stinger SP 1700 til 3000 kr. Kom over et Odyssey PC 1700 og synest dette ligner en del på Stinger batteriet. Noen som vet hvordan disse batteriene er sammenlignet med hverandre? Hva er det beste alternativet? Takker for alle tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 er samme batteri, forskjellig dekor lagd av enersys Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Ok, så det er ingen kvalitetsmessig forskjell? Bare prismessig, Stinger batteriet ligger vel på over 6000 kr nytt og Odyssey på 2600 + Mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 jepp, er bare audiocom som overpriser batteriene sine, nå tror jeg det ikke har skjedd at stinger blir solgt for villedene pris da, men kjøp odyssey.. de er helt like.. eneste forskjellen er klistremerket som er klistra på de. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Ok da er jo den saken grei. Vurderte å kjøpe et brukt stinger til 3000 kr, men kan likegodt kjøpe et nytt Odyssey da. Takk for raskt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 har selv power2 batterier fra stinger.. og papirer fra fabrikken lå oppi med informasjon.. de var fra enersys og odessey batteriene ser man jo selv hvor er lagd http://www.enersysreservepower.com/ody_b.asp?brandID=5 Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Stinger, Odyssey, Hawker, Apollo, Genesis, EFX, Tsunami er vel blandt andre forskjellige navn på like batterier. Mye likt. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 men mange forskjellige priser gitt..:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 se på klær.. som dongeribukser.. så å si alt blir lagd på samme fabrikk. egne snitt selvfølgelig og egne merkelapper.. priser fra 300kr til 3000kr og sikkert mer sånn er det bare Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Og så koster de ikke engang 30 kr å lage.. :rolleyes: Man betaler for merkenavn og image. Nesten som med motorolje og hifikabler, der "dyrere" automatisk blir akseptert som synonymt med "bedre". Wake up and smell the voice coil! ...ellerno... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Nei, var det ikke kabler man luktet på da? Mener å minnes det fra en tidligere tråd... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Ok, så det er ingen kvalitetsmessig forskjell? Bare prismessig, Stinger batteriet ligger vel på over 6000 kr nytt og Odyssey på 2600 + Mva Stingerbatteriet leveres med "blikk-kasse" mens på Odyssey er det ikke med som standard. Stikk en tur nedom, så skal vi nok finne noe som passer for deg. Sjekk ut pc 1500 også. Det er på 68 Ah og har innfestinger i bånn, som "vanlige" batterier. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 haha, kassa er med andre ord dyrere enn batteriet :D jeg kan selge 2stk kasser til sp1000, passer på pc1200 oxo.. skal bare ha 3000kr for begge :D.. halv pris!!! hahaha Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Stingerbatteriet leveres med "blikk-kasse" mens på Odyssey er det ikke med som standard. Stikk en tur nedom, så skal vi nok finne noe som passer for deg. Sjekk ut pc 1500 også. Det er på 68 Ah og har innfestinger i bånn, som "vanlige" batterier. PC1700 som er beregnet for bruk i bil, PC1700MJT, kommer med terminaler og kasse... Så om noen selger det uten kasse virker det litt rart. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg