ballemann Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Nå har det seg sånn at bt likte ikke mine 60mm senkeFJÆRER forann, så noen som har 40mm senkeFJÆRER og vil bytte, har brukt de siden slutten av sommerferien, cobra dempere.. :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hva er en 60mm demper?? er det fjæren du mener, eller en demper som er korta 60mm?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 fjær. kan en demper kortes? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 ja en demper kan kortes. Hva er i veien med fjæren din da?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 ok, nei den var for kort sa de, uforsvarlig å kjøre med :P jaja, de spurte hvor mye nedkorta den var, så sa de at 40mm gikk fint... Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hvilke dempere bruker du?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 60mm cobra demperne... Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Og da spør jeg; hva er en 60mm cobra demper? hint: les tråden en gang til fra begynnelsen av:dj Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Var fjærene løse eller? I så fall er ikke demperene korte nok, kansje du har fått dempere til 40mm settet? Hør med din leverandør. Får jo godkjent 85/70 kit Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 hmm, ser greit ut for meg TurboPolo... :/ det er et 40/60 cobra demperkit, framdemperne som er 60mm kortere enn originale prøver jeg å bytte bort.... gikk ikke her i tr.heim vertfall, biln var tydeligvis for lav eller så kan det ha noe med at det er mye slitespor i dekkene etter hjulbuen.. :/ Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 men om det subber i dekka dine så er enten dekka for store, feil et eller fjæren for kort. har ingenting med demperne dine å gjøre. Du vil ikke oppnå noe med å bytte demperne fremme. Og tviler på demperen er korta 60mm når du bare har senka 60mm. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 gjør du det bare for å kverulere eller? jeg har senka bilen min med et 40/60 kit fra cobra, og med det samme kjøpte jeg cobra sportsdempere, jeg har 195/45/15 og det subber, altså FJÆRA er tydeligvis for kort, derfor vil jeg heller ha 40mm enn 60mm som jeg har på nå, og bt mente det samme.. du skjønner jo hva jeg mener, faen Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hvordan polo har du?? 2/2f eller 6n? TurboPolo sier nok ikke dette for å kverulere.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 framdemperne som er 60mm kortere enn originale prøver jeg å bytte bort.... Ser ikke helt hva jeg kverulerer ved, du som snakker om demperne dine. er fjærene som er problemet. EOD Må være blaute fjærer på i dette cobra settet. Veit om flere biler med 70mm senk og samme dekk dim som deg uten at det tar borti. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 de er myke ja, jeg roter med ord, men det skal da ikke så mye til å skjønne at det er fjærene jeg snakker om? finnes det noen 60mm kit som er skikkelig harde? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg