Gå til innhold

Elektriske speil..

Ranger emnet

Vwgolfii

Anbefalte innlegg

Ikke meningen å være neggis, men legg heller pengene i s3 speil, faceliften kom med like store speil på begge sider, ikke mindre på høyresiden, slik det var i pre faceliften.

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med geron... m3 speil på en a3 blir litt teit... s3 chrom spilkappene ser mye bedre ut.... prøv på det istedetfor... også det med å få like stort høyre som venstre speil er også en ting... de selger stort høyre speil på møller... men det er til faceliften.. og vet ikke om det passer... men regner med det... også kan du bare kjøpe deg chrom kapper på ebay.uk.com... så blir det bra!!

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår dere..

M3-speilene koster 1000,- (elektriske)

Har aldri sett en A3 med M3-speil, men synst A4 passet veldig godt med dem..

Jeg syns det ser helt jævlig ut med størrelse-forskjellen.. I tillegg er det største for stort.. min mening..

Jeg skal ha m3-speil, med mindre noen klarer å skrape frem et bilde av en A3 med m3-speil som viser at det er stygt..

Men, tilbake til topic.. Er det 3-ledning på A3? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, Ikke godt likt de m3-speila:P

Feil farge, men.. Syns ikke det såg så ille ut.. I motsetning til første bilde i tråden.. Orginalt, ser jo ut som en feilproduksjon:P

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137366&page=2

Plastic Racer: Takker for svar angående ledere, men den sorte såg ikke så værst ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider