Plastic Racer Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Audi Allroad? Eneste som er litt dumt er 2.5TDIen som er Audi's "svake verk" Kommer kanskje til kort når det gjelder pris og plass. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-istenZZ Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Toyota LandCruiser er en drøm å kjøre å storplass! Trivdes meget godt i sjefens værtfall ;) Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Bare ikke tro at antispinn gir bedre fremkommelighet, det er ikke det samme som diffbrems hvis det var det du trodde. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Tusen takk for mange og gode svar så langt folkens! Det er vel flere grunner til at vi vil ha helt ny bil: Garanti, og at man "kjenner" alt som har skjedd med bilen fra dag 1 er vel de viktigste grunnene. Nå har det kommet meg for øret at det i 2007 kommer både ny Outlander (har sett bilder, den er knalltøff!) og X-Trail med grønne skilter, så vi vil uansett vente til vi har sjekket ut disse. Svigerfar har Landcruiser, og jeg er helt enig i at det er en kanonbra bil! Men den blir litt vel dyr, selv med grønne skilter. Vår største hindring er dog at minstebredden innvendig bak (mellom hjulbuene) må være min. 104 cm. Det er der det har sviktet tidligere. Men målebåndet er jo oppfunnet, så det er jo bare å gå i gang! Igjen: Takker og bukker! Skal sende linken til denne posten videre til min bedre halvdel, så får hun se hva hun syns om tipsene deres. :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Det går fremover i prosessen, og etter å ha målt bakkeklaringen på diverse biler, kommer også flerbruksbiler inn på ønskelisten vår. Har til og med klart å forelske oss i Citroen av alle ting (har ikke prøvekjørt noen ennå, men VW Touran står for test-tur i morgen, dog er den neppe høy nok under... ;) ). Når det gjelder Citroen: Er det noen som har eraring med C8 (C4 Picasso er det fortsatt uklart om får grønne skilter, i så fall er også denne aktuell)? Citroen har jo ikke akkurat vært kjent for god driftssikkerhet. Og jeg som er japse-vant, og bortskjemt med å bare vri nøkkelen rundt, så starter bilen i årevis: Har jeg noe å frykte? Må si at vi likte både C8 og C4 Picasso veeeldig godt begge to, dog må de jo prøvekjøres først. :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hvis du likte VW Touran, så kan du jo vente litt til den kommer i Cross versjon som er litt høyere enn den vanlige utgaven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Joda, vi likte Touran (dessuten kan den leveres med hevet karrosseri).... Utvendig. Og den hadde flott kraft i motoren (105 hk diesel), presis kasse og grei styrerespons. Men resten var vel stort sett negativt... Konklusjon: Skranglekasse! Og for å sitere min sambo: "Er denne bilen ny? Den kjennes ut som den er 10 år gammel å kjøre!"... Skulle gjerne skrevet en fyldig beskrivelse av "testen" vår av den, men jeg syns hennes uttalelse sier alt som er å si... Forøvrig vil jeg gjerne skryte av Møller-selgeren. Kjempeservice! :thumb Bare så synd at produktet ikke holdt mål... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Nå er det jo noen som jobber med å få den nye BMW x-5 som vare. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hmm, interresant! Kanskje vi skal ta en tur til BMW? Kommer det helt ny type eller? Den gamle laster jo ikke akkurat så mye... Dog er vel en testkjøring ikke å forakte uansett ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Vi har 2001 Pajero og det er absolutt en utrolig fet bil. Så er litt med på Cristian87 sitt tips, men den er jo enda større enn XL-7 så det er kanskje ikke aktuelt. En ting er sikkert, hun slipper tenke på lavserie. Den brukes kun i skogen på Pajero. Du får den jo i 3dørs, kort utgave. Men er den nye som de tidligere modellene er denne litt stutt siden de får utrolig stiv ramme. Den er jo også like brei som lang versjon. Men kanskje verd en prøvetur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg kjører Ssang Yong Rexton Rx 320 og 270xdi på jobben, drar veldig bra begge to. Samme motor og gir kasse som Mercedes 2.7cdi hvis jeg ikke tar veldig feil på 270xdi`en. Pene og se på, stor plass og drar veldig godt med kun en chip. Kjørte med henger igår, må ha vært nærmere 3 tonn med rør og tjukke metall plater og annet, den dro lett som fy i forhold til flere andre biler jeg har prøvd med diesel(Allt av nyere suzuki,Vw Touareg osv). Moment er det nok av. Anbefales! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Kan anbefale Pinin.. men der tror jeg ikke du får grønne skilter på.. Uansett en 5 seter ekte suv fra 2002 til under 200 000 er ikke gærent! Da går det greit i smale passasjer og parkeringshus. Fremkomligheten blir også bedre en storebrødre! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har hatt Mitsubishi før, og er generelt veldig fornøyd med merket, i den grad det betyr noe med alle samarbeidene som er i dag ;) Dersom nye Outlander kommer med grønne skilt, er den et sterkt kort. 5 års garanti er et uslåelig argument for Mitsubishi. Men nå er det helt ny bil vi vil ha, da. Kall oss sjuk i hue, men det er nå slik vi er ;) Men takk for tips i alle fall :) Skal forøvrig teste Citroën C8 og nye C4 Picasso i morgen. Gleder meg :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Mitsubishi er en kjempe bil ja.. de har biler i alle sjangere (3000gt, evo, pajero, outlander, eclipse +++) den 5års garantien er bra.. og uslålig.. men nå gjelder de bare i 60 000km.. noe jeg kjører på 1 - 2 år.. Føler jeg kan stole på pajeroen min iallefall!! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Prøv en Ford S-Max. Prøv den!! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg