Earthquake Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvorfor ringe han? Det er vel akkurat det samme som å spørre dere "hva skal jeg kjøpe?" Dere anbefaler mye forskjellig utstyr til brukere på dette foumet og det er ikke sikkert alle de anbefalingene passer med trådstarterens preferanser, men de er ofte gitt på grunnlag av egene erfaringer og RiZla har solgt mye av både Hertz og SS og kan da gi sin vurdering av oppsettet, resten er opp til kunden. Hvis ikke det finnes en forhandler i nærheten der de kan få utstyret demonstrert så er det ikke lett å anbefale... Er hvertfall ikke no værre enn å anbefale produkter som ingen har hørt ennå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Er hvertfall ikke no værre enn å anbefale produkter som ingen har hørt ennå:D Hva vet du om at vi ikke har hørt det? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hva vet du om at vi ikke har hørt det? Det var ikke myntet direkte til deg, men snarere en kommentar til at det generelt er mye anbefalinger av produkter på bakrunn av "har hørt at de spiller bra" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 dust jeg hørte noe fett.. alle må like det samme Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Oki. Var bare litt dårlig formulert da :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Oki. Var bare litt dårlig formulert da :) Ja, mulig det var lett å missforstå og ikke meningen. Men noe som ikke bør missforstås er at Morten Pettersen og Glidlås er en og samme bruker. Skal du være tøff i tryne og slenge idiotiske kommentarer Morten, så vær mann nok til å holde deg til ett nick i fremtiden:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Å? Sier du det? Kaare er også meg da. Siden vi bruker samme data på jobben Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glidlås Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Jasså? Er vi det? Skal godt gjøres! Tulling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Ja.Snart er vel jeg å Boomboxx samme person også Edit: Flott reklame pål! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Forhandlere som kriger på forumet ja, blir litt forvirret jeg .. Men nok om det, mer om noe annet! Skal skjekke ut budsjettet imorgen, og se om jeg får bestilt meg en sub snart, mulig jeg går Magma elementet, må bare få gjort opp litt med julepresanger til familie og greier :) Hva slags element er Magma da? Klarer ikke å lese ut av parametre om hvordan det spiller, er det mer rettet med lydentusiaster som skal høre på klassiske musikken sin, eller er det element for den hardbarka DB drageren? For jeg vil ha noe midt i mellom, noe som spiller pent , men samtidig skal spille litt høyt .. Skal vell ikke mye for å overgå den gamle pioneeren når det gjelder lydkvalitet trur jeg.. Prøvde den ut med flere forskjellige kasser, lukket og portet.. nok om det.. Takker for fine tilbakemeldinger folkens :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Magma er vel en god blanding. Det er Earthquacke som lager det. Er vel forgjengeren til Sub-Zero om jeg ikke tar helt feil. Vi testet det i lukket kasse å det spillte meget bra. :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jul i Tøyengata.:anger: leser jeg.Svenskene skryter av Herts elementene.Tør å påstå att de ligger litt foran oss i lyd i bil.Muligens jeg tar feil.Ellers lykke til. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 har en basser til deg jeg magma 15" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Ser ut som det blir litt stramt når det gjelder budsjett nå.. Hva trur dere om en Dynabel 4501 forsterker? Vil en slik holde til f.eks en Magma? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Ser ut som det blir litt stramt når det gjelder budsjett nå.. Hva trur dere om en Dynabel 4501 forsterker? Vil en slik holde til f.eks en Magma? Hehe, litt artig å se slike tråder:) Men til topic. Hvorfor ikke gå for XT4000 og Magma 12? Eller HX300D? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg