Gå til innhold

Ny sub i prisklasse 2500

Ranger emnet

bjaa

Anbefalte innlegg

Hvorfor ringe han? Det er vel akkurat det samme som å spørre dere "hva skal jeg kjøpe?" Dere anbefaler mye forskjellig utstyr til brukere på dette foumet og det er ikke sikkert alle de anbefalingene passer med trådstarterens preferanser, men de er ofte gitt på grunnlag av egene erfaringer og RiZla har solgt mye av både Hertz og SS og kan da gi sin vurdering av oppsettet, resten er opp til kunden. Hvis ikke det finnes en forhandler i nærheten der de kan få utstyret demonstrert så er det ikke lett å anbefale...

Er hvertfall ikke no værre enn å anbefale produkter som ingen har hørt ennå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oki. Var bare litt dårlig formulert da :)

Ja, mulig det var lett å missforstå og ikke meningen.

Men noe som ikke bør missforstås er at Morten Pettersen og Glidlås er en og samme bruker. Skal du være tøff i tryne og slenge idiotiske kommentarer Morten, så vær mann nok til å holde deg til ett nick i fremtiden:ass:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhandlere som kriger på forumet ja, blir litt forvirret jeg .. Men nok om det, mer om noe annet! Skal skjekke ut budsjettet imorgen, og se om jeg får bestilt meg en sub snart, mulig jeg går Magma elementet, må bare få gjort opp litt med julepresanger til familie og greier :) Hva slags element er Magma da? Klarer ikke å lese ut av parametre om hvordan det spiller, er det mer rettet med lydentusiaster som skal høre på klassiske musikken sin, eller er det element for den hardbarka DB drageren? For jeg vil ha noe midt i mellom, noe som spiller pent , men samtidig skal spille litt høyt .. Skal vell ikke mye for å overgå den gamle pioneeren når det gjelder lydkvalitet trur jeg.. Prøvde den ut med flere forskjellige kasser, lukket og portet.. nok om det..

Takker for fine tilbakemeldinger folkens :)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider