Skeet- Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Noen som veit hvor jeg får kjøpt hvite instrumenter til en Vectra 89 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Jepp på http://www.enem.se MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 jhs motorsport skaffer også. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Skeet- Noen som veit hvor jeg får kjøpt hvite instrumenter til en Vectra 89 mod? Var hvite instrumenter på min vectra da jeg kjøpte den... å min mening av at det så fårferdelig ut.. er ikke fint! Det jeg heller gjorde var å skaffe orginale sorte skiver å la inn litt rød film på baksiden av skiven. på den måten ble det hvite visere på skiven mens tallene ble røde. Etter min mening er dette mye råere:D Skulle gjærne fått inn et bilde, men er ikke lett å få bra bilder uten blitz.. sorry Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg