heineoen Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hei! Naf mente bakre venstre nedre og bakre høyre nedre gummiforing var noe løsnet i vulkanisering... De mente den ikke var mye løsnet... Hva gjør man med dette? Takk!... :) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 slutter å spinne og bytter foringene Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Spinne? Spinner nå om dagen på isen hvertfall :P Er det en stor jobb? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 ikke ment å kritisere.. men slite fort ut hjuloppheng på å spinne.. men ikke så ille å bytte.. på min tok eg av armen og satt den i presse.. det er nok det letteste.. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg