Wrasko Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hei hei.. Jeg og en kompis plukker opp denne skjønnheten til lørdag.. Vi hadde ikke hjerte til å se at den skulle bli skrotet.. Nette sum av 1500kr.. Pent Dashbord og behaglige seter regner jeg med.. Ikke sett bilen enda.. Kun kjøpt den.. Og hvordan jeg ville ha hatt den til å se ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 naboen kjøpte en sånn en, sveiste rust på den urlenge før han fekk den på veien, men der va digitale instrument, turtal å speedo Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Her er det kun kanaler og den rusta som du ser... Og den du ser er det bare å skru av, og skru på nye... Null problemer, har og 25% på mekonomen, så blir ikke dyrt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg