Sikaflex Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hei har akkurat kjøpt en volvo240 med b230f. lh2.4.. men probleme mitt er å finne rette hjerna til den.. for eg har ikkje den som sto i bilen.. noen som veit vilken måte eg kan finne ut vilken hjerne eg må ha? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 sjekke chassisnr? med volvo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Kan vel bruke alle fra 89 og opp. Også de til fb/fs/fx motorene. Fra 2-7-9 serie. Men noen 940 bokser har startsperre da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Er det ikke noen med kaldstartdyse, og noen uten? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 men der ligge 2 hjerner på passasjer sida.. ei mot sida av bilen å ei mot motor rommet,, vilken av dei er insprut hjerna,,,, å tenningshjerne? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 men der ligge 2 hjerner på passasjer sida.. ei mot sida av bilen å ei mot motor rommet,, vilken av dei er insprut hjerna,,,, å tenningshjerne? Den på torpedoveggen er tenning, den mot skjermen er bensin. Jeg har to av hver type som jeg kan selge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Den på torpedoveggen er tenning, den mot skjermen er bensin. Jeg har to av hver type som jeg kan selge ;) så den mot sjermen er insprut hjerna? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 så den mot sjermen er insprut hjerna? ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronjakob Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Locked - hva vil du ha for hjernene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Den på torpedoveggen er tenning, den mot skjermen er bensin. Jeg har to av hver type som jeg kan selge ;) okey kan du finne ut ka nr som står på di tennings hjernene du har? og ka model dei he stått på Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg