Gå til innhold

prosjekt bruksbil!

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

da var det endelig en golf i gårdsplassen igjen:) er bare 2 uker siden jeg solgte min forrige, men savnet etter golf blei for stort he he. dette er bilen jeg skal ha som bruksbil (skal hente en spesiell 2er til helga som en prosjektbil. prosjektråd kommer!) men selv om dette er bruksbilen skal det fremdeles gjøres en del med den.

info: 1988 1,8 hvit 2 dørs. ting som er gjort med bilen

- senket

- 90 fangere med gti leppe

- gti breddere

- gti vinge på bakluke

- golf 4 blink på skjermer

- luftinntak på høyre skjerm

planer

- emblemfri grill (enkel lykta) (montert)

- nye baklys

- nye frontlykter (crystal clear)

- lakke speil

- spredere i fanger

- eff anlegg

- fikse opp interiør (er nå jalla setetrekk og lakka mye ikke fint!!)

dette er det som skal gjøres i første omgang. bilen er meget hel og pen med veldig lite rust! blei positivt overaska når jeg så den. så den måtte jeg bare ha. og så var den hvit og eu ok til 09/08. syntes hvite golfer er meget pent:) skal ordne bilder av kjerra til helga.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stått å skrudd på golfen i 2 dager nå. kjipt når det er så kaldt ute:shake ser dårlig ut med å få tatt bilder nå. men i romjula håper jeg at jeg har fått den til å gå igjen så da kommer det bilder. har iallefall fått henta den andre golfen i dag:happyhappy: så da må jeg få tatt noen bilder og lagd en prosjekttråd på den også:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider