pajero Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Skal handle meg universal filter. Hva skal jeg velge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Et type K&N eller Green...type "cotton weave". Formen er uvesentlig,bare det er stort nok. Skumgummifiltre er elendige. Dårlige til å rense luft,samtidig som de fleste fløder dårlig.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hvordan vet man egentlig at man har stort nok filter? Mistenker at mitt er litt for lite Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hva er høyde/bredde eller dia og type (skum/papir/bomull) filter du har da? På hva slags motor..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Er KN filter, diameter inn mot lmm er 3" diameter på filteret er vel 4,5" eller noe rundt der, høyden er ca som en brusflaske (0,5l) Skal uansett kjøpe nytt filter, men er avhengig av at det ikke er noe særlig større enn det jeg har. Sitter på en audi 5`er med turbo og i allefall over 400hk Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Burde henge med greit til 550 hk det... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Du mener det? Kjøpte et sparco luftfilter til gamlebilen min, som var sånn twinflow greier og endel større, det holdt til 383hk iflg sparco. Men skal opp og måle eksakt etterpå, kan jo finne det ut nå jeg skal bremse bilen også ved å prøve med og uten filter (?) finner jo fort ut om det er en begrensning da Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Du må måle filterarealet, ikke bare den fysiske størrelsen på selve filteret. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.