esbandos Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 andpe, Laget din egen? Hadde du orket lagt ut bilder etc på den da? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24277 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 jepp - min funker som gull! kjøpte dyser fra gasolin.no kan du finne link til den? :P hvor kraftig er kompressoren din, og hva gir den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24277 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 har laget en sandblåser selv nå, men den tetter seg hele tiden. har prøvd å justere en del på sandmatinga, men uten hell. noen som har vært borti like situasjoner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 har laget en sandblåser selv nå, men den tetter seg hele tiden. har prøvd å justere en del på sandmatinga, men uten hell. noen som har vært borti like situasjoner? hva kornstørrelse bruker du? Har kun vært borti det samme når det har vært fuktig i noen dager. (men man skal jo ikke sandblåse med høy luftfuktighet ute... Blir jo rust etter 2sek. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg