oledeg Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Ja hei dere, nå er vel klokken ca 03.45. Og det er på tide med en liten byggetråd Jeg har en venn fra Eidsvoll som ville ha litt lyd i bilen, så vi mekka et lite et på ca 16 arbeidstimer :) Utstyret vi fyrte inn var: 1 stk: Dream tm komponentsett :o dette skal byttes ut til Inphase Pink 1 stk: Frontsett forsterker, husker ikke merket. Skal byttes vet ikke hva enda 1 stk: Kenwod spiller 2 stk: Inphase Pink series 12" sub 1 stk: US Amps MD1D Forsterker 14 meter: Evus høytaler kabel 3 meter: Tykkere Evus Kabel 1: MDF Plate Og masse annen drit Dag en begynte med at eieren av bilen begynte å legge kabler, han var ikke en aktiv fotograf av kabel trekkinga, så dette er det ikke noe bilder av i mellomtiden skulle jeg få inn Dream tm komponent settet. Ikke noe stress. Liten spon plate, og litt skruing var dette på plass Dette er forbedret nå, bilder kommer en annen dag Ser jo helt orginalt ut jo Bilde av Kenwood Spilleren Jeg har jobbet litt med å lage Hattehylle og gulv :) Kassene under produksjon Liten test før vi tok turen til han Pål. Altså Morel for de som lurer Vi hadde en del problemer med klarering mellom bakluke og forsterker, men kom opp med en løsning som passer Litt pynte deksel bygging Sparkling. OFF Enderlig var det tid for trekking :) Fin farge ??? Litt teste kabler er altids greit (Med tanke på strømkabel Ferdig for i dag :) Fik testet 2 sanger før batteriet var HELT tomt :( trist. Men det står da til lading Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pia Pus Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 I svarte. o_O Siter Jeg er Pia. :D Ikke bit meg... Stolt eier av ingen begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hehehe... ble jo nesten litt kult og ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hehehe... ble jo nesten litt kult og ;) Du skal se det, og høre det i virkligheten. Låter faktisk veldig bra. Blir vel å jobbe litt mer på denne for å få ut alle ideene våre + nytt frontsett. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Tøft! Sprekt valg av farge De bassene er jo enda mer rosa live enn de bildene der viser, så det bagasjerommet der må da være et skikkelig blikkfang når åpnet.. btw, du lagde to tråder =) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Tøft!Sprekt valg av farge De bassene er jo enda mer rosa live enn de bildene der viser, så det bagasjerommet der må da være et skikkelig blikkfang når åpnet.. btw, du lagde to tråder =) Det ser sinnsykt tøft ut :) Bare vent, mye trekking igjen. Vi får se hva vi rekker i romjula. Det er ikke ille beregnet 2 dagers arbeid. Det ble en ny tråd siden dette ikke er bilen min. Har mange biler som det skal anlegg i nå :o Men først er det å fullføre de siste detaljene på dette :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 I svarte. o_O Nei rosa:) Veldig tøfft bagasjerom, nesten så fikk lyst på noe slikt, det jeg har nå ser iallefall ikke ut :( Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Nei rosa:) Veldig tøfft bagasjerom, nesten så fikk lyst på noe slikt, det jeg har nå ser iallefall ikke ut :( Det er ikke noe problem å bygge noe slikt :) Eneste lille problemet vi hadde var plasering av forsterkeren, men det ordna jo seg. Pyntedekselet tar ca 1/4 av tiden å bygge, Men det ble jo fint da. Jeg må si, det var morsomt å bygge i micraen. Det var kanskje snakk om å oppgradere til 4 12" dette går akkuratt hvs vi tenker på kasse volum :) Men dette får holde for nå :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jøss.... Rosa jo :D Stå på! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Dette ble jo veldig bra:) Du overasker stadig Oledeg! Veldig bra resultat av så "kort" til. Og så rosa da mann..cool:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomas72 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Artig prosjekt :D Holder på med anlegg i Micra jeg og, men ikke fullt så stort da :) Kona hadde nok likt fargen, men kanskje ikke mangelen på bagasjerom ;) Siter Honda Civic EX 06 Konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 rått!! :) anlegg for enhver konebil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 matcho :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Skal vi se. Kobla litt i dag og :) La ny kabel fra front til forsterker. 50 kvadrat seff. Vi har også kobla opp diskant forsterkeren, så det er forskjellige kanaler på mellomtone og diskant. Vi skulle teste frontsettet, nå låter ett middels dårlig komponent sett meget bra :) ikke noe å klage på. Basserene låter også meget + men vi har et lite problem med stående bølger som skal fikses i jule ferien. ikke noe stress. Mangler å trekke en del. Men det viktigeste er vel dekslene som holder hattehylla. Resten tar vi så fort vi får tid. da fyrer jeg løs med litt bilder Kanskje litt støvete ? MDF lakk. Bilen er relativt nylakkert og er helt strøken Da var 1 kabel trekt, kun 1 igjen Kvalitets komponent sett forsterker. haha Vi mangler å lage ett deksel som kommer mellom kassene og sete ryggene, med plexiglass og rosa neon. Dette må bare bli bra. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pia Pus Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Vi mangler å lage ett deksel som kommer mellom kassene og sete ryggene, med plexiglass og rosa neon. Dette må bare bli bra. Ole! Jeg kreperer snart, er det mulig å vise meg noe irl ? kiddie Siter Jeg er Pia. :D Ikke bit meg... Stolt eier av ingen begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg