960T6 Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hei, noen som har skikkelige bilder av takvingene til V40 som BCB har? De har to forskjellige, en lik original og en som er betegnet "litt høyere enn original". Noen som har slik på bilen sin? Mest spent på hvordan den "høye" ser ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hmm...har jeg faktisk ikke sett noe særlig til. Skal kanskje innom BCB i Brummundal i løpet av romjula (hvis åpent) evt over nyttår. Får se om de har en inne jeg kan titte på da, evt bilder elns. ;) Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Vet ikke åssen den fra BCB ser ut, men den som ligger inne på Realcar ser slikt ut: Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Vet ikke åssen den fra BCB ser ut, men den som ligger inne på Realcar ser slikt ut: Okay, ser ut som den på bildet fra BCB, men bilde var så lite at det var vrangt å se... delodur: får du tak i bilder, så er det helt supert :cab men du trenger absloutt ikke stresse med det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Okei =) Var dte jeg trodde, for det der en den største spoilern som kler V40`n :) Mener nå JEG, om ingen andre gjør det ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 jeg har en sånn vinge , men ennå ikke montert , men kan jo ta bilde og holde den sånn at du kan se hvordan det blir ...må bare bli lyst først Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 jeg har en sånn vinge , men ennå ikke montert , men kan jo ta bilde og holde den sånn at du kan se hvordan det blir ...må bare bli lyst først Hei Gekko, flottings, kanskje bare legge ut her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jeg mener den vinga er høyere.. Mener spylerdysa er om trent i vinga på den jeg har verfall Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 skal fikse det når jeg kommer hjem , er 120 mil unna på juleferie =) Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 hehe....er selv 80 mil unna hjemme, men reiser heldigvvis hjem i morra! thnx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg