en sei Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 At amerikanerne har vist muskler tidligere er helt klart...her kommer nok et sleivspark...http://www.bilsport.se/news.php?id=41482 Kul doning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 tøff sak men begynner å bli litt for mye Ferrari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Pen bil :) En slik corvette skulle ha vært morsomt å ha som daily driver, hehe, hadde mista lappen første kvelden tror jeg. Feeeeeeeeeeeeeet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Har tenkt frem og tilbake, opp og ned osv., etter å ha sett den konklusjonen på FG, og helt egentlig syns jeg ikke det er et alt for dårlig valg. Jeg har egentlig aldri likt Corvette veldig mye siden C3, men C6 kom Corvette et steg fremover. Og kjører du Ferrari tror alle du spiller fotball og bruker mye penger på hårprodukter og dama di, kjører du Porsche tror de at du er dr. Cox i Scrubs, kjører du en C6 Z06, er det litt.. kult? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg