Gå til innhold

hjelp! motoren ruser seg opp

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

har nå også bytta pakningen under gasseren og det hjalp ikke noe. vil den gå så høyt på tomgang og ruse seg opp pga vakum lek? trudde den bare fuska jeg da. noen som har peil. kjipt og ikke ha bil og kjøre med:(

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bytta pakning mellom gasser og innsuget, innsugs pakningen og flere gassere og sjekka vakum. men den går fremdeles veldig høyt. like før jeg gir opp nå gitt:shake har stått i 3 dager og knota nå ikke morro gitt.

takker for alle forslag hitill:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det skjedde meg og!! Ga opp til slutt å satte den inn på merkeværksted. Der sa de at det var brudd på ledningen til noe de kalte en "ti-sekundersbryter". Aner ikke hva det er for noe.... Hehe!

Jeg holdt på å kødde med alt fra motor til sikringer og releer. Men en time på værkstedet gjorde susen!

Men uansett, lykke til!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det samma probleme på golfen min jeg å!.. fant ut at det var 2 vacum slanger som gikk innpå en svart dings på passasjer sia. tok av de å tetta de igjen. skal se om jeg ikke får til å ta et bilde!

golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil

x golf cl hugget - 1990

x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984

land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt)

x yamaha dt50r - 1994 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider